ماجرای اینکه پرسپولیس گزینه مدیرعامل نیست؛ تعریف های عجیب از استقلالی ها

ماجرای اینکه پرسپولیس گزینه مدیرعامل نیست؛  تعریف های عجیب از استقلالی ها

مهرعلی باران چسمه درباره اظهاراتش در برنامه ورزش و مردم مبنی بر دریافت پیشنهاد از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مطرح شده است. وقتی این سوال مطرح شد، طبیعی بود که آقای آجورلو گزینه مطلوب برای مشورت باشد.

وی با تمجید از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از دهه 70 او را می شناسم و می دانم که تجربه و تخصص کافی در مدیریت باشگاه های مختلف دارد. از جمله دوران طلایی باشگاه پاس و شرایط فعلی و آرامش در باشگاه استقلال. بنابراین تصمیم گرفتم با آجورلو مشورت کنم که به نظرم کار درستی بود. در واقع چه کسی بهتر از او می تواند در این مورد به من توصیه و راهنمایی کند؟

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای اضافه کرد: زمانی که این موضوع را با آجورلو در میان گذاشتم طبق انتظار و طبق روال این دوستی دیرینه، ایشان از تجربیات خود در باشگاه گفتند و برایم آرزوی موفقیت کردند. در واقع آجورلو نقشی در این موضوع نداشت و نام من به مدیرعامل پرسپولیس مطرح شد و من هم به او اطلاع دادم. آجورلو طبیعتاً سال ها به عنوان یک دوست و همکار با من مهربان بود و انتظار دیگری نداشت.

باران چسمه با انتقاد از فضای فوتبال ایران گفت: یکی از دلایلی که در حال حاضر افتخار خدمت و همراهی با تیم بزرگ پرسپولیس را نپذیرفتم بی اخلاقی فوتبال کشور است. در این دو روز شاهد انواع دروغ ها، تهمت ها و اظهارات نادرست علیه برادر عزیزم آجورلو بودم و واقعا متاثر شدم. برخی از آقایانی که در باشگاه سمت های رسمی دارند، دروغ می گویند و تهمت می زنند که این مسائل دور از اصول جوانمردی است و باید پیگرد قانونی داشته باشد.

وی گفت: از چنین موضوعی ابزاری برای تسویه حساب سیاسی می کنند و به نظر می رسد این مواضع و رویکردها کاملاً متمرکز باشد. بابت مسائلی که در چند روز اخیر مطرح شد بسیار متاسفم. این نگران کننده است که مردم برای رسیدن به اهداف خود دست به هر اقدام زننده ای می زنند و هر دروغ و تهمتی را می گویند.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای ادامه داد: امیدوارم مدیران باشگاه های بزرگ ما مسئولیت اخلاق حرفه ای و صداقت را بر عهده بگیرند و برای ماندن در سمت خود به هیچ ابزار ناپسندی متوسل نشوند. امیدوارم مردم در صدر لیست افرادی باشند که به اخلاق پایبند هستند بدون اینکه از زیردستان خود بخواهند برای ماندن آنها مسائل نادرست و غیراخلاقی را مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید