ماجرای تبانی کالا نویی در دیدار ایران و روسیه

ماجرای تبانی کالا نویی در دیدار ایران و روسیه

تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه در سومین روز اردیبهشت در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

روسیه در این دیدار ابتدا با یک ضربه پنالتی از ایران پیش افتاد و سپس ملی پوشان کشورمان از روی یک پنالتی توسط مهدی طارمی موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

تیم ایران در این دیدار فرصت های زیادی برای بازکردن دروازه حریف داشت اما بی توجهی ملی پوشان باعث شد روسیه همین گل را از تیم کشورمان بگیرد.

پس از این دیدار خبرنگاری از ایران در گفتگو با یکی از رسانه های روسی اظهارنظر عجیبی کرد و اعلام کرد که نتیجه این دیدار از قبل قطعی شده است. این ادعا که تیم های روسیه و ایران واقعا متهم به تبانی برای کسب تساوی شده اند، بازتاب گسترده ای در روسیه داشت.

آندری کانچلسکیس هافبک سابق تیم ملی روسیه به این اتهام واکنش نشان داد و تاکید کرد که چنین چیزی غیرممکن است.

کانچلسکیس گفت: بعید است نتیجه دیدار تیم های ملی روسیه و ایران از پیش تعیین شده باشد. چرا باید این کار را انجام دهیم؟ دو تیمی که برای رسیدن به جام جهانی تلاش نمی کردند.

وی افزود: زمانی که بازی می کردم برخی از بازی ها بازی های نمایشگاهی بود و امتیاز 5 بر 5 بود. در اینجا بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. شاید اگر بازی ایران و روسیه 5 بر 5 می شد، می توانستم تصور کنم که نتیجه از پیش تعیین شده بود.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد: زمانی که نتیجه 1-1 است، هرگز نمی توان در مورد مسابقه مذاکره کرد. من این را به عنوان کسی به شما می گویم که بازی کرده و مربیگری کرده است و می داند که اینطور نیست. این داستان ها مزخرف است!

دیدگاهتان را بنویسید