ماجرای حمایت ریاست جمهوری از زائران گلستانی در مشهد مقدس

ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785146

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان؛

فردی ناشناس با دفتر ریاست جمهوری تماس گرفت و در زمانی که پایانه مشهد در ایام شهادت امام رضا (ع) امکان خدمت رسانی به نمازگزاران را نداشت، 600 زائر گلستانی با اقدامات بعدی ریاست جمهوری توانستند به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; فارغ از نگاه سیاسی، اقدامات دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل در ماه های اول بسیار امیدوارکننده است.

دولت تدبیر و امید در این ماه‌ها با پیگیری‌های ویژه‌ای که در ماه‌های اخیر برای به سرانجام رسیدن و حفظ کرامت آنها انجام شده، تلاش کرده است.

اجتماعات مردمی و نشستن در دل محرومان و عشایر، حضور به موقع در بین مردم در مراسم مختلف موجب امیدواری و آرامش نسبی مردم شد و همین امر بر محبوبیت رئیسی در بین مردم افزود.

جفای کارکنان دولت سیزدهم به مردم، بسیاری از مردم را به آینده خوشبین کرده است و امیدواریم به لطف رئیس جمهور، مدیران استان های کشور نیز همین کار را انجام دهند.

یکی از مظاهر محبوبیت آیت الله رئیسی در پیگیری مشکل 600 زائر گلستانی به ایام شهادت امام رضا (ع) برمی گردد.

حجت الاسلام عباس گرزین در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در آن زمان در پایانه مشهد اتوبوس نبود و زائران با افزایش چند برابری قیمت بلیت مواجه بودند.

وی می گوید: یکی از مداحان گلستانی در آن زمان تصمیم گرفت موضوع را با رئیس جمهور در میان بگذارد و به گفته این مداح، شماره دفتر دفتر را در اینترنت و ساعت 20 با مردی در دفتر رئیس جمهور جستجو کرده است. موسسه در حال کار است و این موضوع را مطرح می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: با توجه به اظهارات زائران، اقدامات بعدی دفتر ریاست جمهوری برای بازگشت زائران به شهرستان ها اتوبوس ارائه می کند و 600 زائر گلستانی موفق به بازگشت به شهرهای خود شده اند. قیمت مصوب.”

حجت‌الاسلام گرزین می‌گوید: آیت‌الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به فرهنگ دارد و سلسله جلسات ویژه‌ای با اهالی فرهنگ و سازمان فرهنگی و تبلیغات اسلامی برگزار کرده است و انتظار می‌رود تحول خاصی در این بخش ایجاد شود.

وی افزود: با روی کار آمدن آیت الله رئیسی کارآمدی نظام سیاسی برای مردم و جهانیان بیش از پیش ثابت شده است و اگر به توان داخلی توجه شود و سرمایه های عظیم انسانی و اجتماعی به سمت گردشگری برود، بسیاری مشکلات کشور حل خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید