ماجرای لغو افطاری هنرمندان با رئیس جمهور چه بود؟

ماجرای لغو افطاری هنرمندان با رئیس جمهور چه بود؟

روهر نه : قرار بود برنامه افطاری هنرمندان با حضور رئیس جمهور در فضای باز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شود که با توجه به تشدید گرد و غبار و شرایط بحرانی برای سلامت انسان ها، این برنامه با صلاحدید مسئولان مربوطه لغو شد.

سال هاست که افطاری هنرمندان کشور با رئیس جمهور به یکی از برنامه های همیشگی در عرصه فرهنگ و هنر کشور تبدیل شده است. در ماه مبارک امسال که قرار بود امروز برای اولین بار این برنامه در دولت سیزدهم برگزار شود، لغو شد. دلیل آن ماجرای بحران در آسمان غبارآلود پایتخت بود اما به سرعت در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر عدم استقبال هنرمندان و عدم پذیرش رئیس جمهور دلیل لغو این برنامه بود.

ماجرا از این قرار است که افطاری هنرمندان با حضور رئیس جمهور در فضای باز در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شد. تمامی برنامه ریزی های لازم برای بازدید انجام شد، اما با توجه به افزایش ریزگردها و شرایط بحرانی برای سلامت انسان، این طرح با صلاحدید مسئولان مربوطه لغو شد.

یک منبع دیگر گفت که پس از نامناسب اعلام شدن برنامه در فضای باز به دلیل تهدید سلامتی هنرمندان، تصمیم گرفته شد که این برنامه در مسجد سلمان واقع در کاخ ریاست جمهوری برگزار شود، اما به دلیل فضای مسجد به دلیل حضور هنرمندان. استقبال کم بود و امکان پذیرفتن در خور توجه هنرمندان وجود نداشت و در نهایت تصمیم به لغو برنامه گرفته شد.

برگزاری ضیافت افطاری هنرمندان با حضور رئیس جمهور همچنان در دستور کار قرار دارد و این مراسم پس از اعلام مقامات ذیصلاح در شرایط مناسب جهت حفظ سلامتی و سلامتی هنرمندان برجسته کشور برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید