ماموریت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است

ساعت: 19:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801984

محمدیان گفت: رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است، این دولت نیز چالش های زیادی پیش روی ماست و ما مدافعان انقلاب هستیم و باید نگاه امیدوارکننده ای را در جامعه القا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; عباس محمدیان امشب در جمع اصحاب رسانه استان گلستان گفت: عملیات مشترک رسانه ای باید در افق برنامه ها باشد و رسانه ها به عنوان رزمندگان دوران دفاع مقدس برای اعتلای کشور تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است، این دولت نیز چالش های زیادی در پیش دارد و ما مدافعان انقلاب هستیم و باید در جامعه امید ایجاد کنیم.

محمدیان گفت: تیترهای رسانه های غربی برای کشور منفی است و دوست ندارند چشم و آبروی ما به گفت وگوهای ما بپردازد و سعی کنند مشکلات منفی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برجسته کنند.

وی افزود: سبک زندگی در حال تغییر است و رسانه ها باید راه تبیین فرهنگ و ملیت ایرانی در جوامع مختلف مانند شناسنامه های انقلاب را در پیش بگیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رضاخان از چماق و چماق استفاده می کند و رسانه های غربی ریاکارانه کشف حجاب را ترویج می کنند، اگر اشتباهی کرد نباید آن را به انقلاب نسبت دهیم.

محمدیان افزود: نباید مفاسد اقتصادی را به انقلاب اسلامی نسبت دهیم و این نگاه دشمن است، بسیج رسانه باید فراکسیونی باشد و بر اساس انقلاب اسلامی در خدمت همه سلایق باشد.

وی گفت: امروز تاریخ مصرف رسانه های سیاسی به پایان رسیده است و اگر رسالت خود را در دستور کار قرار ندهیم نمی توانیم به تعهدات و رسالت های خود در قبال مردم و جامعه عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وظایف رسانه ها صدها برابر رسانه ها سنگین تر است و نباید به افکار غلط در جامعه دامن زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید