مطالبه گری از ویژگی های جوان پویا است/ لزوم توجه به روش و اولویت نیاز


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823207

جمعه یزد گفته ام: مطالبه گری یکی از ویژگی های یک جوان پویا است، اما نحوه مطالبه گری بسیار مهم است و باید روش مطالبه گری و اولویت ها را در نظر گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با اعضای مجمع سالکین یزد، اظهار داشت: در مسیر هر شغل و حرکت مهمی مشکلات و مسائلی وجود دارد، اما نحوه برخورد با مشکلات بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه جوانان دغدغه ها و اندیشه هایی دارند که برای رسیدن به آن اندیشه ها نیاز به راهنمایی دارند، افزود: اگر انسان برای گام برداشتن در مسیر کمال نیاز به راهنمایی نداشت، خداوند این همه پیامبر را مبعوث نمی کرد.

ناصری گفت: مطالبه گری از ویژگی های یک جوان پویا است اما نحوه مطالبه گری بسیار مهم است و باید به روش مطالبه گری و اولویت ها توجه شود.

جمعه یزد ادامه دادم: لازمه نیاز به اطلاع رسانی دقیق و دقیق است، زیرا گاهی برخی موضوعاتی را مطرح می کنند که در حال رسیدگی است تا مشخص شود که این مسائل چندان مطرح نیست.

وی گفت: جوانان دلسوز باید در کسب اطلاعات دقیق در نظام، انقلاب و کشور مشارکت داشته باشند و به اطلاعات شفاهی برخی افراد بسنده نکنند و تحقیقات دقیقی انجام دهند.

ناصری ادامه داد: مطالبات صحیح و اصولی نیز از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، لذا در مواردی که می خواهید در مجمع دعاوی قیام و پیگیری کنید از راه های صحیح و بر اساس اولویت ها پیگیری کنید.

وی خطاب به اعضای مجمع متقاضیان استان افزود: نیت الهی داشته باشید و با استفاده از ظرفیت کارشناسان در مسائل مختلف هر کاری را برای رضای خدا و خدمت به مردم انجام دهید.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید