ما از ایران حمایت لازم را خواهیم داشت


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814316

در دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا چه گذشت؟!

رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ; کیس عبدالله الزالعی رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا به همراه گلمعلی محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو شورای اجرایی با حضور در کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست نصرلا سجادی مشاور ارشد رئیس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشتند. صالحی امیری با خیرمقدم به رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا گفت: جناب عالی در راس کنفدراسیون آسیا فرصتی برای راگبی ایران است و امیدوارم حمایت های لازم را از راگبی ایران داشته باشید. رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی یکی از مدیران پرتلاش و قوی کشورمان است و با وجود اینکه تحت پوشش بسیاری از انجمن های ورزشی مدال آور است، آنها را به خوبی مدیریت می کند و از انجمن هایی که انجمن راگبی آن ها است حمایت می کند. یکی

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما از شما دو انتظار داریم. اولاً با توجه به رشد و توسعه راگبی در سال های اخیر در ایران، حتماً سهمی را که در تأمین فضای آسیایی به راگبی کاران ایرانی انجام داده است، در نظر بگیرید و ثانیاً از پشتیبانی فنی لازم مانند دوره های آموزشی، مربیگری و داوری برخوردار باشید. برای راگبی ایران متقابلا از رشد و توسعه این عرصه در کشور حمایت خواهیم کرد.

رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا گفت: از اینکه از ما استقبال کردید متشکرم. راگبی ایران در سال های اخیر رشد خوبی داشته است. من ایران و مهارت های راگبی شما را به خوبی می شناسم و با آنچه از شما می دانم موفقیت کاروان ایران در بازی های المپیک 2024 قطعا تضمین شده است. کسب مدال نقره و برنز راگبی از ایران نشان دهنده رشد و پیشرفت این رشته در سال های اخیر است و قطعا حمایت های مورد نیاز ایران را خواهیم داشت و همانطور که به آقای علیپور گفتم قطعا حمایت های لازم را خواهیم داشت.

کیس عبدالله خاطرنشان کرد: به خوبی می دانم که رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت همه جانبه فدراسیون ها حتی پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ایران برخوردار است. این سوال ما را تشویق می کند که از راگبی شما حمایت کنیم و مطمئن شویم که ما نیز از راگبی ایران حمایت می کنیم.

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز با تقدیر از حمایت های کنفدراسیون راگبی آسیا از راگبی ایران گفت: آقای قیس عبدالله برای اعزام تیم ملی به اردوی خارجی و رئیس کمیته ملی المپیک اعلام آمادگی کرد. برای فدراسیون های ورزشی

میرمهدی حسینی رئیس انجمن راگبی نیز گزارشی از فعالیت های در حال انجام و در حال انجام ارائه کرد و از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک تشکر کرد. رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا در خاتمه از موزه ملی ورزش، بازی های المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید