ما از همه ابزارها برای مقابله با نفوذ ایران استفاده می کنیم

زمان: 03:31
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1779923

وزیر امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن از تمام ابزارهای مناسب برای مقابله با نفوذ ایران استفاده خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از الجزیره، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: واشنگتن از همه ابزارهای مناسب برای مقابله با نفوذ ایران استفاده خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، آنتونی بلینکن اتهامات واهی را علیه ایران مطرح کرد و بدون اشاره به سیاست جنگ طلبانه کشورش گفت: برای مقابله با نفوذ و فعالیت های مخرب ایران از جمله پهپاد از همه ابزارهای مناسب استفاده خواهیم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا پیشتر پیش از مذاکرات احتمالی در وین، تحریم های جدیدی را علیه برنامه پهپادهای ایران اعلام کرده بود.

به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه برنامه پهپادی ایران در آستانه مذاکرات احتمالی با برجامی در وین خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای مدعی شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پهپادهای خود را به انصارالله، حزب الله لبنان و شورشیان اتیوپی اهدا کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در آن بیانیه غیرمستند نیز مدعی شد که ایران از پهپادهای خود برای حمله به نیروهای آمریکایی و خطوط کشتیرانی بین المللی در خلیج فارس استفاده می کند.

گفتنی است، وزارت خزانه داری آمریکا ساعتی پیش از تحریم چهار ایرانی و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و نام آنها را به فهرست تحریم های ضدایرانی خود اضافه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید