ما از جدیدترین ابزارها و تکنیک ها استفاده کردیم


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886375

فرمانده کل سپاه در خصوص برگزاری نهمین رزمایش اطلاعاتی سپاه اظهار داشت: در این رزمایش از مدرن ترین و پیشرفته ترین امکانات اطلاعاتی، فنون نوین اطلاعاتی و تخصص اطلاعاتی سپاه استفاده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نهمین رزمایش گسترده شناسایی در استان های غربی کشور گفت: این رزمایش در استان های آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی، لرستان و زنجان برگزار شد. که هدف اصلی آن افزایش سطح آمادگی است.دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، سنجش آمادگی نیروها و رفع نواقص موجود، افزایش پیشرفت برای مقابله با سرویس های اطلاعاتی دشمن و ارتقای سطح آمادگی هوشی

وی با بیان اینکه رویارویی جهانی و آرایش فشرده نیروهای شیطانی برای برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته وجود دارد، افزود: در این رزمایش شرایط واقعی شبیه سازی شد و پیشرفته ترین و به روزترین ها بود. تاریخ – ابزارهای مدرن توسعه داده شد و از اطلاعات، تکنیک های جدید اطلاعاتی و اطلاعات تخصصی سپاه استفاده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود اقدامات ارزشمند قرارگاه حمزه سیدالشهدا را برای برقراری امنیت در شمال غرب کشور برشمرد و گفت: امروز این قرارگاه عملیاتی تبدیل شده است. سدی غیر قابل نفوذ در برابر دشمنان که شاهد آن بوده ایم، برقراری امنیت، در مرزهای شمال غرب کشور پایدار هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید