با تغییر الگوی مصرف سوخت می توان بر این وضعیت غلبه کرد. وزارت نفت از همه ابزارها برای تامین انرژی مردم استفاده کرده است

ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923335

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهره الهیان نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانا با اشاره به اقدامات دولت و مجلس برای گازرسانی به کشور، گفت: امسال در پیش رو داریم. سردترین رکورد در 30 سال گذشته که دلیل بارش برف و کولاک در سراسر کشور به دلیل افزایش مصرف داخلی گاز در شبکه گاز است، افت فشار باید به بهترین نحو مدیریت شود و مسئولان صادقانه تمام تلاش خود را کرده اند.


الهیان با بیان اینکه شرکت وزارت نفت و گاز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مشکلی در تامین انرژی مردم وجود نداشته باشد، گفت: مردم شریف کشورمان مثل همیشه اجازه نمی دهند الگوی مصرف بهینه شود. و کاهش مصرف گاز خانگی با همدلی و همکاری.» که هموطنان ما در سایر نقاط کشور به این نعمت دسترسی ندارند.


نماینده مردم تهران در مجلس در این خصوص به دمای منفی 20 درجه در برخی استان های شمالی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه این سرمای طاقت فرسا در برخی از مناطق شمالی کشور مشکلاتی ایجاد کرده است و باید کمک کنیم. با رعایت اصول مصرف برای جلوگیری از این شرایط سخت


نماینده مردم تهران در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که مصرف گاز خانگی ما با جمعیت 80 میلیون نفری بیشتر از مصرف گاز خانگی یک میلیارد نفری چین است، بنابراین اصلاح الگوی مصرف ضرورتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید