ما باید یک نگاه بین المللی به یافته گام دوم انقلاب داشته باشیم


ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809402

چند تن از اساتید حوزه علمیه کوم با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفتند: باید نگاه بین المللی به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا سه سال از انتشار گام دوم انقلاب می گذرد، بیانی که در آن رهبر معظم انقلاب با اشاره به دستاوردهای چهل سال اول انقلاب، مسیر روشن و صحیحی را برای چهل سال دوم به درستی تبیین می کنند. . سال های انقلاب
وی در این ابلاغ به موارد مهمی اشاره کرد که تمامی کارکنان نظام باید برای تحقق این امر گام های کلیدی بردارند. در این میان تاکید بر جوانان، مقاومت، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری در این بیانات بارها بر آن تاکید کرده اند.
به همین دلیل نظر دو تن از اساتید حوزه علمیه کوم را در این زمینه جویا شدیم.

روح بیانیه گام دوم انقلاب به مقاومت برمی گردد
حجت الاسلام شیرین آبادی، استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب در بررسی آرمان های انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: این بیانیه گام دوم انقلاب در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.
وی روح بیانیه گام دوم انقلاب را بازگشت به مقاومت دانست و افزود: رهبر انقلاب نسبت به خام فروشی نفت معترض هستند که این درست است زیرا با تولید و تولید، اقتصاد کشور متحول می شود. فروش فرآورده های نفتی.”
وی شیرین آبادی و مقاومت را عنصر مهمی دانست و گفت: در دانشگاه ها و مدارس اگر مقاومت ببینیم به سمت مکتب غرب نمی رویم.
وی وظایف حوزه های علمیه را مهم و حساس دانست و گفت: کار حوزه ورود به عرصه مقاومت و فرهنگ سازی است.

ما باید در سطح بین المللی به بیانیه گام دوم نگاه کنیم
حجت الاسلام مهدی منصوریکه، رئیس مدرسه زبان و فرهنگ اسلامی کره در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه باید این بیانیه را در عرصه بین المللی ببینیم، گفت: تاکنون تحلیل ها در این زمینه تخصصی است، اما نگاه بین المللی به این حوزه این بوده است. نادیده گرفته شده است.”
وی با بیان اینکه این بیانیه بیانیه ای است که راهبردهای اصلی نظام را نشان می دهد، افزود: ما باید به این بیانیه نگاه بین المللی داشته باشیم تا واقعیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان برسانیم. “
حجت الاسلام منصوریها با یادآوری نامه امام خمینی(ره) گفت: ایشان نامه ای برای گورباچف ​​فرستادند و اسلام را به خوبی ارائه کردند. نوشتن دو نامه برای جوانان غربی آنها را از خواب بیدار می کند و راه درست قدم دوم را به آنها نشان می دهد.
وی افزود: مبلغان و زبان شناسان بین المللی در این مقطع باید نقش خود را ایفا کنند و اگر عملکرد خوبی نداشته باشیم توجه به این بیانیه ضعیف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید