ما به مربی خارجی در تیم بانوان اعتقادی نداریم


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921337

عملکرد تالوکاران در مسابقات برون مرزی چشمگیر بوده است

نایب رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به سطح کیفی بالای لیگ برتر ووشو بانوان گفت: 5 تیم در این دوره از مسابقات که شامل 100 ووشوکار است در قالب تیم های آزاد، البرز، کوم، با یکدیگر به رقابت می پردازند. دانشگاه های خراسان جنوبی و سپاهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا نتگی حضور پررنگ ملی پوشان در لیگ برتر ووشو را برای ارتقای سطح کیفی مسابقات مهم دانست و اظهار داشت: از سال دوم شیوع کرونا سعی در حفظ آمادگی ورزشکاران با برگزاری داشته ایم. مسابقات داخلی.» خراسان جنوبی که یکی از استان های محروم کشور است با تلاش هیئت استان موفق شد در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت کند.

نایب رئیس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه مدال آوری در بخش تالو نسبت به سایر بخش ها دشوارتر است، گفت: ورزشکاران تالو توانستند پس از سه سال دوری از میادین بین المللی مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کنند. این یک منبع امیدوار است که تالو در مسابقات چیزی برای گفتن داشته باشد.

ناطگی استفاده از مربیان بومی را به عنوان سرمربی تیم های ملی برشمرد و افزود: هرجا به مربیان کشورمان که تجربه دارند اعتماد کرده ایم توانسته ایم موفق باشیم و در این زمینه هیچ اعتقادی به مربیان خارجی نداریم.

نایب رئیس بانوان ووشو تصریح کرد: امیدواریم با تلاش ورزشکاران پرشور خود بتوانیم انتظارات ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را برآورده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید