ما به هر اقدام غیرسازنده در شورای حکام پاسخ قاطع و متناسب می دهیم


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843221

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به هرگونه اقدام غیرسازنده در شورای حکام پاسخ قاطعانه و کافی خواهیم داد و کسانی که شورای حکام و گزارش مدیرکل را اهرم و ابزار بازی های سیاسی علیه ایران می دانند، مسئول عواقب آن هستند. . . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید حاطب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه 13 خرداد) در واکنش به مواضع وزارت امور خارجه فرانسه با استناد به گزارش جدید سازمان بین المللی اتمی. آژانس انرژی گفت: قبلاً گفته شد که اگرچه گزارش جدید آژانس به هیچ وجه واقعیت تعامل ایران با این نهاد بین‌المللی را منعکس نمی‌کند، اما این گونه اظهارات عجولانه و با جهت‌گیری سیاسی، همکاری‌های فنی گسترده و سازنده با آژانس را به کلی نادیده می‌گیرد. ، سرزده و بی فایده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: شکل و ماهیت این گونه اظهارات و اقدامات انجام شده برای انجام عملیات روانی و فشار بر جمهوری اسلامی ایران در آستانه برجام برای ما کاملاً مشخص است. البته همزمانی این گونه اظهارات با تحرکات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی بیشتر بر ردپای رژیم صهیونیستی در آنها تاکید می کند.

سعید حاطب زاده ادامه داد: همانطور که همواره به آژانس توصیه کرده‌ایم به مسیر همکاری‌های فنی وفادار بماند، به کشورهایی مانند فرانسه نیز توصیه می‌کنیم که موضع بگیرند و مداخله کنند که منجر به انحراف همکاری‌ها از مسیر درست و اجرای ضمانت‌های خود می‌شود. خلع سلاح هسته ای و بازداشت آپارتاید اسرائیل که صدها کلاهک هسته ای دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برنامه هسته ای ایران کاملاً صلح آمیز است و طبیعتاً به هر اقدام غیرسازنده در شورای حکام قاطعانه و کافی پاسخ خواهیم داد و مسئولین عواقب آن مسئول کسانی هستند که به شورای حکام و شورای حکام فشار می آورند. آنها به ابزار بازی های سیاسی علیه ایران نگاه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید