ما توانستیم امنیت قوی را در تمام نقاط صفر مرزی ایجاد کنیم


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915272

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور گفت: امروز به برکت پیشرفت‌های پدافندی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی نیروی زمینی ارتش توانسته‌ایم امنیت مستحکم را در این زمینه برقرار کنیم. تمام نقاط صفر مرزی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر کمرت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهمیت ارتقای توان دفاعی کشور گفت: امروز به برکت تحولات پدافندی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که در سطح نیروی زمینی صورت گرفته است. ، ما توانستیم امنیت قوی را در تمام نقاط صفر مرزی ایجاد کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی با تغییرات ساختاری که در درون خود ایجاد کرده است، امروز ضمن به کارگیری نیروی کارآمد و متخصص در زمینه تولید تسلیحات، به خودکفایی رسیده است، در این راستا ضد تسلیحات است. وی به سلاح های زرهی، سامانه های بدون سرنشین اشاره کرد و به تجهیزات هلیکوپتری و…

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر افزایش تحرک نیروی زمینی ارتش گفت: امروز یگان های هجومی سیار نیروی زمینی در مرزهای غربی و شمال غربی کشور و همچنین در مرزهای جنوبی و شرقی مستقر هستند. و مرزهای جنوب شرقی کشور و به طور کلی نیروی زمینی زبده از اطلاعات بسیار خوبی در سطح منطقه برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مقوله امنیت یکی از مولفه های زیرساختی در هر کشوری است، از این رو نیروی زمینی همواره تلاش می کند با ارتقای توان دفاعی، بستر ایجاد امنیت پایدار را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید