ما دیگر نمی توانیم شام بخوریم!


ساعت: 10:51
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894927

رئیس تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه حتی برای یک شام هم رزرو می شود و یکی می ماند و نمی تواند برای یک شام دیگر بیرون برود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره لغو دیدار تیم ملی با تیم فوتبال امید گفت: مهدی مهدوی کیا دیروز به من گفت که قراردادم تمام شده و قرارداد جدیدی امضا نشده است و به همین دلیل نمی گذاریم. یک کمپ تمرینی داشته باشید سعی می کنیم با تیم جوانان یا تیم دیگری صحبت کنیم. اسکوچیچ 2 روز پیش برای تماشای بازی نوراهی به دبی رفت و امروز برمی گردد. جلسه ای خواهیم داشت تا ببینیم می توانیم با تیم جوانان بازی کنیم یا خیر.

وی در ادامه گفت: مهم این است که تیم امید در فیفادی هم اردو داشته باشد. این مستلزم تمدید قرارداد مهدوی کیا است، در غیر این صورت تیم دیگری را انتخاب می کنیم. تا 6 شهریور در تهران خواهیم بود و سپس راهی اتریش می شویم. فیفادی از 7 شهریور شروع می شود و لژیونرها به این تیم می پیوندند.

استیلی درباره کادرفنی تیم ملی تاکید کرد: قبل از انتخابات فدراسیون، کریم باقری با ما و مجدی جلسه ای داشت و صحبت هایی درباره اضافه شدن او به ما شد. حالا نمی دانم با تغییرات در فدراسیون چه اتفاقی می افتد. با من و کادر فنی هیچ بحثی نشد و فقط برنامه اتریش و ویزا کاری و سربازی را دنبال کردیم. تعدادی از بازیکنان برای سربازی مشکل دارند اما تشریفات در فدراسیون کار خود را می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم این است که هر چه زودتر جلسه ای برگزار کنیم و ببینیم باید چه کار کنیم. ما داریم کارمان را انجام می دهیم اما بهتر است زودتر جلسه بگذاریم و ببینیم چه کار می کنیم. پیش از انتخابات در فدراسیون فوتبال گمانه زنی هایی وجود داشت و بهتر است جلسه ای برگزار شود. حمایت فدراسیون باید پشت سر سرمربی باشد. اگر پشت سر سرمربی باشند، می توانیم تیم ملی قوی تری داشته باشیم.

وی درباره وضعیت کار فعلی با شرایط فعلی تصریح کرد: ما همچنان روی طرح اسکوچیچ کار می کنیم و برای لیست 47 نفره درخواست ویزا داده ایم. بازیکنان موظف به تمرین سخت هستند و کاری ندارند سرمربی و رئیس فدراسیون فوتبال کیست؟

استیلی در خصوص عکس جنجالی منتشر شده از دراگان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: تولد اسکوچیچ در واقع امروز است. تیمی بود که با آن فوتبال بازی می کردیم و ما را به شام ​​دعوت کردند. کار آنها ساخت و ساز است اما ما این را در فوتبال می دانیم. آنها یک تیم فوتبال دارند و دعوت کرده اند. متأسفانه برای شام مرزی ایجاد می شود و یکی مانده و دیگر نمی تواند برای شام بیرون غذا بخورد! اسکوچیچ می خواست به دبی برود بنابراین ما یک کیک کوچک و یک تولد کوچک گرفتیم!


6ccb2aa5 d886 4e42 95b0 9ffe4546521e خبر خاکستری

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید