ما مخالف انتقال آب از کردستان به همدان نیستیم


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877008

استاندار کردستان انتقال آب از سد تلوار به همدان و توزیع آن به استان را یک مشکل ملی می داند و می گوید: سیاست کلی نظام این است که در مورد آب و انتقال آن به مناطق مختلف تصمیمات ملی گرفته شود و البته مخالفت با تامین آب شرب است: «ما مردم استان همدان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در سفر به بیجار و بازدید از بند تلوار در جمع جمعی از کشاورزان و مردم دهستان چنگ الماس ضمن تاکید بر حق برخورداری مردم از آب این بند گفت: این درست است و ما این کار را انجام می دهیم و به طرق مختلف آزار و اذیت می کنیم.

وی با بیان اینکه از مدت ها قبل جلسات مختلفی را در وزارت نیرو و استان برای بررسی سد تلوار و اخذ تخصیصات مربوطه برگزار کرده بودیم، افزود: هفته آینده تیمی از کارشناسان برای بررسی توزیع آب به استان سفر می کنند و نتایج بررسی ها را به وزارتخانه اعلام می کنند. انرژی

استاندار کردستان گفت: نکته مهم برای ما تامین آب شرب و کشاورزی کافی برای ساکنان شهرستان بیجار و بخش چنگ الماس است که خوشبختانه وزیر نیرو نیز توجه ویژه ای به این موضوع دارد. “

زارعی کوشا همچنین انتقال آب از سد تلوار به همدان و توزیع آن به استان را یک مشکل ملی می داند و ادامه می دهد: سیاست کلی نظام این است که در مورد آب و انتقال آن به مناطق مختلف تصمیمات ملی گرفته شود و البته این کار را نمی کنیم. آب آشامیدنی برای مردم استان همدان داشته باشید.

وی یادآور شد: گام جدی ما باید این باشد که به توزیع مناسب آب بر اساس نیاز مردم و عدالت برسیم که این مهم را پیگیری و محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید