ما مدیون حفظ عزت و استقلال انقلاب اسلامی هستیم


ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806357

حبیبیان دستاوردهای انقلاب را مهم دانست و گفت: حفظ عزت و استقلال انقلاب اسلامی را مدیون هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، علی عسگر حبیبیان شنبه شب در سلسله نشست های دهه فجر انقلاب اسلامی که با عنوان 10 در مسجد چهارمردان برگزار می شود، با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران گفت: 10 شب: دهه های گذشته توانسته اند بر ارزش های اصلی خود که استقلال، عزت و آزادی است، بایستند.

وی همچنین به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 در وین اشاره کرد و گفت: درخواست اصلی جمهوری اسلامی ایران رفع تمامی تحریم ها و احراز واقعیت ها است تا بتوانیم اجرا را از سر بگیریم. سپس.”

حبیبیان خروج یکجانبه آمریکا از برجام را مصداق بی وفایی مداوم به آمریکا دانست و گفت: ما به آمریکا اعتماد نداریم و این در دهه های اخیر بارها ثابت شده است.

حبیبیان تاکید کرد: استقامت و مقاومت در برابر استکبار قطعا جواب می دهد اما باید صبر داشته باشیم تا به یک پیروزی روشن برسیم.

وی در خصوص خیانت ها و مهجوریت های دولت های گذشته گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید با این روحیه و تفکر مبارزه کرد تا مردم نتوانند خلاف ارزش ها عمل کنند. انقلاب و نظام.»

این کارشناس سیاسی به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مکتب این شهید راه اسلام و نظام اسلام ناب محمدی(ص) است. .

وی در ادامه به موضوع مهم انقلاب پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر می خواهید این انقلاب به اهداف عالیه خود برسد و بر مشکلات معیشتی و رفاهی فائق آید باید ویژگی های انقلاب را سرلوحه خود قرار دهیم. کار ما . .

این استاد دانشگاه در تشریح ویژگی های انقلابی گری گفت: التزام به اسلام ناب محمدی، عزم راسخ برای انجام انقلاب، حفظ عزت و استقلال و دشمن شناسی از ویژگی های انقلابی گری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید