حماسه پاوه حادثه مهمی در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی است. ما مدیون رشادت های مردم هستیم


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890660

رزمنده دوران دفاع مقدس و جانشین فرمانده سپاه یکم کرمانشاه در جنگ مرصاد گفت: حماسه پاوه حادثه مهم و تاثیرگذاری در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سردار اسدالله ناصح در مراسم سالگرد شکست حصر پاوه اظهار داشت: پیام چنین رویدادهای بزرگ و تاریخی باید به همه مردم ایران و جهان ابلاغ شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و جانشین فرمانده سپاه یکم لشکر کرمانشاه در نبرد مرصاد افزود: این روز یکی از ارزشمندترین و خاطره انگیزترین روزها و یکی از پرافتخارترین نشانه های نظام جمهوری اسلامی ایران است. که امام برای آن فرمانی تاریخی صادر کرد و امید دشمن را شکافت و این خط را به یاس تبدیل کرد.

سردار ناسه گفت: سالگرد شکست حصر پاوه یادآور مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردمی است که در راه مبارزه با دشمنان نظام از جان و مال خود گذشتند و به هیچ نقطه از میهن راه ندادند. به دست متجاوزان بیفتد».

وی با بیان اینکه این افراد آزمون سختی را پشت سر گذاشته بودند، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان وقت با تحلیل های اشتباه همه چیز را به گروه ها واگذار کردند. اما مردم مقاوم پاوه با ایمان راسخ به نظام در صحنه حضور داشتند.

سردار ناصح ادامه داد: در آن روزها پاسداران بومی اداره شهر را برعهده داشتند و دشمن تحمل این امر را نداشت، به همین دلیل توطئه های زیادی تشکیل داد و مردم را به قتل رساند. می خواستند فجایع مریوان را دوباره تکرار کنند. و برای تمام ایران برنامه داشتند.

وی تصریح کرد: اگر فرمان امام نبود، بلای بزرگتر بر پاوه می آمد.

سردار خاطرنشان کرد: آزادسازی شهرستان پاوه مرهون جانفشانی شیرمن ها و سردارانی چون مصطفی چمران، صیاد شیرازی، همت، متوسلیان، شعبانی، دستواره و پیشمرگان مسلمان کرد بومی بود که در مقابل دشمن قرار گرفتند.

وی گفت: حماسه 5 مرداد پاوه با صدور فرمان تاریخی امام (ره) که امید دشمنان سقوط انقلاب اسلامی را به یاس تبدیل کرد، حادثه مهمی در تاریخ است. توسعه انقلاب اسلامی».

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: تا زمانی که به سه اصل موضع گیری، مقاومت و مدیریت پایبند باشیم شکست ناپذیر خواهیم بود و ملتی سرافراز هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید