افتخار امروز خود را مدیون رشادت های جوانان بسیجی هستیم


ساعت: 09:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912788

جاماندگان بیان کردند: تفکر بسیجی در جهان اسلام و کشورهای آزادیخواه جهان رواج دارد و این دلیل شکست ناپذیری ماست و باید آن را حفظ کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین امام جمعه بازمانده بندرپل در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: ضرورت نهادینه سازی روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه و تاکید بر حفظ وحدت، انسجام و تقریب بین مردم و مسئولان یکی از مهمترین موارد است. محورهای مهمی که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه بندرپل بسیج را مسیر پیشرفت، مقاومت و استقامت خواند و گفت: امروز برای حل مشکلات کشورمان باید ویژگی های ارزشمند بسیج در بین مردم و مسئولان متجلی شود.

شیخ جاماندگان افتخار کنونی را مرهون رشادت های جوانان و شهدای بسیج دانست و گفت: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست و همه مردم ایران بسیجی هستند و اکنون بسیج برای بسیاری الگو است. جوانان دیگر کشورهای اسلامی برای ایستادگی در برابر استکبار و سلطه جهانی گران شده است.

شیخ حسین بزمندنگا افزود: امروز مردم و مسئولین قدردان زحمات و جانفشانی های نیروهای مخلص و بی ادعا بسیجی هستند.
وی ادامه داد: محبوبیت، مسئولیت پذیری و اهتمام به حل مشکلات جامعه در بین بسیجیان نهادینه شده است، سایر اقشار جامعه نیز باید از این رویکردهای مهم و ارزشمند الگو بگیرند.

نایب رئیس مجمع روحانیون بندرخمیر گفت: تفکر بسیجی حرکتی روشنگرانه، جوانمردانه و عدالت خواهانه است که اکنون در بسیاری از کشورها موفق شده است ملت ها را از ظلم و بی عدالتی نجات دهد.
امام جمعه بندرپل گفت: تفکر بسیجی خدامحور، دولت خواه و عدالت خواه است.

شیخ حسین بزمندانگان گفت: همه امور در دین مبین اسلام حول محور ولی و رهبری است و حرکت کسانی که به دنبال مخالفت با رهبری هستند با شکست مواجه می شود.


امام جمعه بندرپل افزود: دستور تشکیل بسیج مردمی به درخواست امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب در واقع حرکتی برگرفته از بطن منابع دینی و مبتنی بر مبانی اسلام و مبانی دینی بود. دستورات اهل بیت علیهم السلام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید