ما موظفیم بهترین وضعیت را برای سرخابی ها فراهم کنیم/ شرایط در نظر گرفته شده از سوی وزیر ورزش به اعضای هر دو باشگاه منتقل شد.

ساعت: 23:29
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786218

مسئولان پرسپولیس و استقلال گزارشی از فعالیت های اخیر ارائه کردند

معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خود را موظف می دانیم که بهترین وضعیت را برای پرسپولیس و استقلال فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی علینژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پس از نشست هم اندیشی وزیر ورزش با اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با دستور وزیر ورزش جلسات جداگانه ای برگزار می شود. با حضور مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه های پرسپولیس و استقلال برگزار شد.

وی افزود: در این دو جلسه کارکنان باشگاه گزارشی از فعالیت های اخیر دو باشگاه و اقدامات در ابعاد مالی، اداری و فنی ارائه کردند. خوشبختانه در هر دو باشگاه شاهد انسجام خوبی هستیم. دوستان ما در هر دو باشگاه وضعیت خوبی دارند و شرایطی که وزیر ورزش و جوانان و معاونان وزیر در نظر گرفته اند به آنها منتقل شده است. امیدوارم با همکاری و همکاری که هم با هیئت مدیره و هم با مدیران اجرایی این دو باشگاه پرطرفدار داریم، بتوانیم بهترین شرایط را داشته باشیم.

علی نژاد گفت: زمانی که پرسپولیس و استقلال خوب بودند، فوتبال ایران خوب بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید