ما می‌خواهیم اقیانوس اطلس را کشتی‌رانی کنیم


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896689

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ارزشمند نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد گفت: در دیداری که با فرمانده کل ارتش داشتیم به ایشان گفتیم که می خواهید دریانوردی کنید. در اقیانوس اطلس و گفت: اقیانوس اطلس بسیار مهم است و باید آن را انجام دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ناوگان ارتش در درگیری های زیادی در دریا از جمله نجات کشتی ها از دست دزدان دریایی و … شرکت داشته است. دستگیری آنها به همه ثابت کرد که واقعاً یک نیروی استراتژیک بود.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: خودباوری و آینده نگری رمز راهبرد و استحکام نیروی دریایی است که با پشتوانه نیروی انسانی شجاع، فداکار و پیگیر به عرصه بین المللی ارتقا یافته است. .

وی گفت: مایه مباهات و مباهات است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شخصاً در مراسم رونمایی از ناوشکن جماران حضور یافتند و فرمودند: به دلیل اینکه یک ناوشکن به تجهیزات نیروی دریایی اضافه شد حضور نداشتم اما آمد زیرا دیدم جوانان چگونه این کار را می کنند. “سگا تلاش کرده است، انجام می دهد و خواهد کرد.”

امیر سیاری با اشاره به حضور ارزشمند ناوگان در آب های آزاد تاکید کرد: در دیداری که با فرمانده معظم کل قوا داشتیم به ایشان گفتیم که می خواهیم در اقیانوس اطلس حرکت کنیم. او گفت: اقیانوس اطلس بسیار مهم است و این کار را حتما انجام دهید.

وی ادامه داد: انعکاس این خبر واکنش استکبار جهانی را در پی داشت و تصور می کردند که ایرانی ها نمی توانند چندین هزار کیلومتر در دریا سفر کنند، اما دنیا دید که با استعانت از خداوند متعال دعای خیر. مردم همیشه در صحنه کشورمان حضور دارند و همت جوانان و افسران ما نیز به عنوان مدیر این مرز و بوم توانستیم در اقیانوس اطلس نیز حضور داشته باشیم. نقش نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد نماد اقتدار و اقتدار ایران اسلامی است که نیاز به تقویت بیشتر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید