ما نباید اجازه دهیم دشمن روایت دروغ بسازد


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912695

وزیر کشور گفت: دشمن پس از ناامید شدن از فشار اقتصادی به جنگ ترکیبی روی آورد و در این جنگ تمام توان خود را وارد میدان کرد. دشمن با جریانات خرابکارانه و تجزیه طلب به صورت رسمی و علنی جلساتی برگزار می کند و این نشانه قدرت نیست بلکه استیصال آنها برای پیشرفت کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور مسئولان وزارت کشور برگزار شد. وی افزود: استقلال، امنیت، منافع و ثبات ملی کشور و انقلاب مستلزم موضع گیری صریح گروه ها و افراد سیاسی در برابر توطئه آشکار دشمن است.

وی ادامه داد: امروز نهضت دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی و به منصه ظهور رساندن همه ظرفیت های رسانه ای به دنبال تضعیف پایه های ثبات و امنیت کشور است و در این شرایط حساس، همه باید با هوشیاری و هوشیاری کامل در برابر دشمنان وارد عمل شوند. توطئه های دشمنان.»

وزیر کشور گفت: هیچ ایرانی دوستی نمی پذیرد که کشور به دلیل توطئه دشمن در حال ناامن شدن است و لذا افراد و افراد باید موضع روشن و روشنی در خصوص ناامنی و بی ثباتی جریان فعلی داشته باشند.

وحیدی با بیان اینکه نباید مورد جنگ نرم دشمن قرار گرفت، تصریح کرد: ایران اینترنشنال با پول عربستان و شبکه بی بی سی با حمایت و بودجه دولت انگلیس و کینه و کینه توزی سعودی ها اداره می شود. انگلیسی ها نسبت به ایران عزیز برای همه روشن است و به همین دلیل است که روایت این رسانه ها همواره به دلیل دشمنی و تلاش برای تضعیف ایران بوده است.

تلاش برای فرافکنی اذهان و افکار از جریان رسانه ای دشمن محور دیگری است که وزیر کشور به آن اشاره کرد و در این خصوص گفت: «نباید اجازه دهیم جوانان گرانقدر کشور که سرمایه اصلی کشور هستند سقوط کنند. در دام دشمن و روشن شدن حقایق و اهداف شوم دشمن امری ضروری است.

واحدی یادآور شد: دشمن با تمام ظرفیت و با انتشار اخبار جعلی درصدد ایجاد فضای بی ثباتی در کشور است و باید با این احساس ناامنی مقابله کرد.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: سربازان بسیجی در حوادث اخیر با افتخار عمل کردند و آنچه را که دشمن برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور طراحی کرد خنثی کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن از انواع توطئه های مرکب و پیچیده برای تضعیف اقتدار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، گفت: امروز بسیجیان خالصانه و قهرمانانه در میدان در برابر توطئه جدید حضور دارند. دشمن هستند و جان خود را در این راه فدا می کنند.

وحیدی با بیان اینکه رزمندگان پایگاه از امنیت و آرامش مردم در اقصی نقاط کشور محافظت می کنند، تصریح کرد: این رزمندگان از امنیت و آرامش مردم در اقصی نقاط کشور محافظت می کنند. وی تصریح کرد: بسیجیان امروز دهه 80 هستند که با عشق به مکتب امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی در حال مبارزه با فتنه هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی با این مضمون که جوانان امروز اگر نگوییم برتر از جوانان ابتدای اسلام کم ندارند، خاطرنشان کردند. وی بیان کرد: نسل امروز بسیجیان نسبت به نسل اول انقلاب پرشورتر و انقلابی تر است و این نشان از زنده و پویایی این انقلاب عظیم دینی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ترس اصلی دشمن در نشاط و نشاط انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: هراس دشمن در نشاط و سرزندگی انقلاب اسلامی است. وی بیان کرد: دشمن تصور می کرد با تحریم اقتصادی می تواند به اهداف خود برسد اما در عمل دید که انقلاب در مسیر پیشرفت خود ادامه دارد و مشکلات کشور حل و فصل می شود.

وحیدی دستیابی علمی کشور به فناوری های نوین به ویژه موشک مافوق صوت گفت: موشک هایپرسونیک گستره وسیعی از دانش و فناوری است که جوانان و مهندسان پرتلاش کشور به آن دست یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از ناامید شدن از فشار اقتصادی به جنگ ترکیبی روی آورد و در این جنگ از تمام توان خود در میدان استفاده کرد. دشمن با جریانات خرابکارانه و تجزیه طلب به صورت رسمی و علنی جلساتی برگزار می کند و این نشانه قدرت نیست بلکه استیصال آنها برای پیشرفت کشور است.

واحدی به جنگ روایاتی از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: حرکت خشن و خشن با هدف امنیت مردم به عنوان یک اعتراض مسالمت آمیز و از سوی دیگر علیه بسیج و پاسداران حفاظت از حریم مردم مطرح می شود. کشور. شک کردند.

رئیس شورای امنیت کشور در پایان خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن روایت کذب ایجاد کند و امروز بسیجیان عزیز کشور فعالانه از امنیت کشور محافظت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید