جهاد تبیین باید در کشور انجام شود/ نباید اجازه دهیم دستاوردهای بزرگ انقلاب مخدوش شود.


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805924

امام جمعه قم گفت: امروز وظیفه ماست که جهاد را در همه عرصه ها تبیین کنیم تا نگذاریم دستاوردهای انقلاب مخدوش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا آیت الله حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه نماز جمعه کوم در مصلی قدس با اشاره به لزوم حمایت از امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: در گذشته که امر به معروف و نهی از منکر حمله می کردند، بازار در حال آمدن بود. اما امروز اینطور نیست.
وی ادامه داد: البته امر به معروف و نهی از منکر نیز باید احکام امر به معروف و نهی از منکر را رعایت کنند.
حسینی بوشهری با استقبال از فرارسیدن ماه رجب و با اشاره به سالروز شهادت امام هادی (ع) گفت: هر یک از ائمه در طول عمر خود با حاکمان ستمگر مخالف بوده اند. اما هرگز از مسئولیت خود کوتاه نمی آیند.
وی به ظلم و ستم خلفای عباسی اشاره کرد و گفت: سرسخت ترین خلیفه عباسی متوکل عباسی بود که پیش از امام هادی (ع) بود; اوست که قبر امام حسین (ع) را با خاک یکسان کرد و امام هادی (ع) را به مهمانی شراب دعوت کرد.
امام جمعه قم به دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) اسلام ناب، اسلام ظالمانه، اسلام را برای محرومان و عدالت خواهان و حفظ حقوق بشر طلب کردند. و علیه اسلام آمریکایی
وی چالش‌ها و توطئه‌هایی را که در آن سال‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران انجام شد، برشمرد و افزود: مدرسه و این رمز موفقیت ماست.
حسینی بوشری در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور در یک دهه گذشته اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند آنچه در دهه 90 انتظار می رفت محقق نشد و اگر درست انجام شود چنین نمی شد. البته نمی توان همه را مقصر دانست. زیرا گاهی اوقات بوروکراسی و مشکلاتی که در تولیدات انسانی به وجود می آید باعث این امر می شود.
وی گفت: امروز وظیفه ماست که جهاد را در همه عرصه ها تبیین کنیم تا اجازه دستاوردها را ندهیم. انقلاب تحریف شود.
امام جمعه کوم گفت: زمانی چالش ما با آمریکا کم کردن دست عوامل آمریکایی بود اما امروز چالش ما با آمریکا این است که آمریکا را از غرب آسیا و منطقه دور هم جمع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید