ما نباید فریب فولاد را بخوریم

ساعت: 20:43
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779299

مربیان تیم های فوتبال فولاد و آلومینیوم پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته دوم رقابت ها قرار داریم تیم ها کمتر همدیگر را می شناسند و برای کسب امتیاز تلاش می کنند. متاسفانه هفته گذشته امتیازی نگرفتیم و محکوم به پیروزی مقابل آلومینیوم هستیم.

او گفت: با تمام وجود آمدیم تا آن سه امتیاز خارج از خانه را بگیریم و شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم. ما آنالیز خیلی خوبی از حریف داشتیم اما مشخص نیست حریف چگونه کامل بازی می کند.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه هر دو تیم برای برد و کسب امتیاز بازی می کنند، تصریح کرد: آلومینیوم در خانه به میدان می رود و حق دارد به دنبال سه امتیاز خانگی خود باشد. ما به سه امتیاز دیگر نیاز داریم و امیدوارم در این دیدار پیروز شویم.

سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از بازی گفت: در هفته دوم شرایطی وجود دارد که تیم فولاد خوزستان مصدوم شده و از بازی باخت به اراک آمد. به بازیکنانم گفتم نباید گول این باخت را بخوریم. فولادی ها با ویس کار می کنند که به نظرم ویژگی های خاص خودش را دارد. آنها هم تیم خود را حفظ کردند. امیدوارم بتوانیم مقابل فولاد خوب بازی کنیم و یک برد خوب با نتیجه خوب داشته باشیم.

وی افزود: آماده بازی هستیم و امیدواریم شرایط مهیا شود تا بازی اول خانگی خوبی داشته باشیم. معتقدم تا هفته پنجم، ششم تیم ها شناخت کاملی از هم ندارند، چون بازیکنان تغییر کرده اند و هنوز شیوه بازی شان تغییر نکرده است، اما بازی فولاد را آنالیز کردیم و بازیکنان توجیه شدند. امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم.

در نهایت سرمربی آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در تیم ها ایجاد شده است. دو بازیکن ما تنبیه شدند و دو نفر مصدوم شدند. این تغییرات در ابتدای فصل در همه تیم ها اتفاق می افتد تا اوضاع بهتر شود. هر تیمی که با تجربه تر، منسجم تر و خوش فکرتر باشد، موفق است. امیدوارم بازیکنانم این قوانین را رعایت کنند و با پیروزی زمین را ترک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید