ما نیازمند مشارکت جامعه تکواندو هستیم


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813778

با حضور تیم های شرکت کننده و تکواندوکاران و مسئولین

مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی تکواندو ایران با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و ناظر فدراسیون جهانی امشب دوشنبه 15 اسفندماه در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه 4 رشته بین المللی تکواندو امشب (دوشنبه 15 اسفندماه) با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، پروفسور اسماعیل آذرپاد مسئول فنی واجد شرایط فدراسیون جهانی تکواندو در این چهار رویداد، طاهره طاهریان نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، زهرا سروی نایب رئیس سابق فدراسیون تکواندو، روسای فدراسیون تکواندو عراق و اردن، امیر فولادی، مدیر تربیت بدنی نیروهای مسلح، هلاپو ایرانیان خارج از کشور، حضور این رویدادها در خانه تکواندو صورت گرفت.

در ابتدای این مراسم در سالن طنین تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص میزبانی ایران در چهار مسابقه بین المللی گفت: ابتدا تکواندوکاران، داوران، شرکت کنندگان، مربیان و تیم های حضور در فدراسیون تکواندو و چهار رویداد بین المللی از جمله یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا، 30 و با تشکر از میزبانی دومین دوره جام فجر و چهارمین دوره جام جهانی.

وی افزود: از خدمات تیم ها و کشورهای درگیر در این رویدادها نیز استقبال می کنم. امیدواریم در روزهایی که مهمان ما هستید میزبان شایسته ای برای شما عزیزان باشیم. برای شما آرزوی حضور در رویدادهای بعدی جمهوری اسلامی ایران را داریم. همچنین به رئیس فدراسیون جهانی تکواندو ماهر، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، امیر فولادی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پیشکسوتان تکواندو خیر مقدم می گویم.

ساعی با اشاره به حضور بهترین تکواندوکاران در چهار دوره مسابقات بین المللی تهران گفت: بی شک حضور ارزشمند قهرمانان المپیک، جهان، آسیا و ورزشکاران برتر بر کیفیت فنی، زیبایی و جذابیت مسابقات کنونی تاثیر بسزایی داشته است. شاهد مسابقات مهیج بسیاری بود.

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین گفت: باید از زحمات سرپرستی قبلی سیدمحمد پولادگر و همکارانش که سال ها برای تیم تکواندو ایران زحمات زیادی کشیده اند، قدردانی کنم. خیلی خوشحالم که برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران میزبان جام باشگاه های آسیا در بخش بانوان بودیم. اهمیت ورزش بانوان و توسعه آن در دستور کار قرار دارد و از این رو خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم.

ساعی با اشاره به روزهای شلوغ قبل از تکواندو در سال جاری، گفت: در سال 2022 رویدادهای مهم زیادی در پیش داریم و سال پرکاری خواهد بود. بازی های آسیایی و جوانان و علاوه بر همه این مسابقات، مسابقات گرندپری و گرند اسلم پیش رو داریم.

ساعی با اشاره به استعدادهای فراوان در ورزش تکواندو گفت: تکواندوی ایران سرشار از استعداد و سرمایه معنوی است و وظیفه ماست که از این پتانسیل ها برای اعتلای ایران مضاعف استفاده کنیم. این مهم قطعا با همدلی و همفکری همه اعضای خانواده تکواندو ایران اتفاق خواهد افتاد.

ساعی در پایان گفت: باید از همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، وزارت امور خارجه و فدراسیون پزشکی ورزشی تشکر و قدردانی کنم. همچنین از زحمات همکارانم و کمیسیون های فدراسیون برای هرچه باشکوهتر شدن این مسابقات تشکر و قدردانی می کنم.

پس از پایان مراسم افتتاحیه، سوگندنامه داوران توسط داوران بین المللی قرائت شد، سوگندنامه ورزشکاران توسط ورزشکاران ایرانی و پاکستانی قرائت شد و سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو مردان با حمل پرچم ایران رژه را آغاز کرد.

همچنین لوح و تندیس یادبودی از سوی هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، ماهر مقلب و حازم نعیم رئیس انجمن تکواندو عربی و رئیس فدراسیون تکواندو اردن اهدا شد.

در پایان مراسم هامدانگ توسط قهرمانان این رشته اجرا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید