جامعه‌ نیازمند مشارکت اجتماعی بانوان با حفظ سلامت این قشر است

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: جامع نیازمند حضور و مشارکت بانوان در اجتماع با حفظ سلامت جسمی این قشر است و باید به ورزش بانوان اهمیت داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، مسابقات کارکنان منطقه ای ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با عنوان جام شهدای مهارت به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در گروه بانوان از ۸ مهرماه آغاز و تا ۱۰ مهر ادامه دارد. 

گفتنی است: مهدیه سادات حسینی مطلق مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این مسابقات حضور یافت و طی بازدید از میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از این مسابقات قدردانی کرد.  

حسینی مطلق در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به تیم های ورزشی استان های سیستان و بلوچستان،  اصفهان، فارس، کرمان و هرمزگان به استان یزد، گفت: شهر یزد شهر جهانی است و طی زمانی که در یزد هستید حتما از بافت تاریخی یزد بازدید کنید.

وی با بیان اینکه فعالیت زن در اجتماع عامل شکوفایی توانمندی های زنان است، گفت: جامعه به فعالیت بانوان نیاز دارد و بانوان باید با حفظ سلامتی خود در فعالیت های اجتماعی مشارکت کنند‌.

وی با ابراز خرسندی از اینکه یزد برای اولین بار میزبان مسابقات منطقه ای ورزشی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای است، تصریح کرد: سلامت بانوان کارمند باید ارتقا یابد و فعالیت ورزشی می تواند یکی از مهمترین مولفه های سلامت بانوان باشد.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید