مقابله با نابسامانی های اجتماعی نیازمند مشارکت و همدلی همه اقشار جامعه است


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900623

رئیس پلیس پیشگیری فرجه گفت: مقابله با نابسامانی های اجتماعی مستلزم مشارکت و همدلی همه اقشار جامعه است و در صورت تقویت ارتباط و تعامل دوسویه و تقریب بین مردم و پلیس به مرحله پیشگیری تعاملی یا مشارکتی می رسیم که امروزه موثرترین نوع پیشگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مهدی معصوم بیگی دهمین جلسه هماهنگی برنامه های پیشگیری نیروی انتظامی هفته فرجه، ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه اساس ماموریت پلیس پیشگیری، ارتباط مستمر و نزدیک با مردم است، گفت: تحقق شعار هفته فراج امسال «پلیس در خدمت مردم، مردم حامی پلیس» با توسعه تعامل و مشارکت مردم امکان پذیر است. مردم با پلیس .

معصوم بیگی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای برنامه های باکیفیت، اثربخش و هدفمند در هفته فرجه، از دست اندرکاران این مراسم خواست تا با خلاقیت و نوآوری برنامه های خود را در این هفته مهم و ارزشمند به کار گیرند.

وی لزوم تکریم خانواده ماموران و کارکنان پلیس و نیروی انتظامی را یادآور شد و ادامه داد: عزت خانواده صبور و افسران و عوامل زحمتکش شاغل در نیروی انتظامی و نیروی انتظامی ایجاب می کند نه تنها در هفته فرج، بلکه در طول سال و در مناسبت های مختلف باید توجه ویژه ای به پلیس بزرگ کشور به ویژه اعضای خانواده کارکنان و کارکنان کوپ داشت و با قدردانی از زحمات این بستگان راه موفقیت در اعدام ماموریت ها باید حتی بیشتر پایمال شوند.

رئیس پلیس پیشگیری فرجا با اشاره به اینکه اساس ماموریت پلیس پیشگیری ارتباط مستمر و نزدیک با مردم برای ارائه خدمات است، افزود: بدیهی است که تحقق چنین ارتباطی موفقیت روزافزون ماموریت های پلیس و تامین نظم و امنیت عمومی را در پی خواهد داشت. امنیت.

وی با اشاره به شعار محوری هفته فراج امسال گفت: برای تحقق شعار «پلیس کار و حمایت از مردم» باید مردم را به طور صحیح و شفاف نسبت به مأموریت های انتظامی کشور و نیازهای مشارکتی آگاه کنیم و حمایت از مردم باید انجام شود. همچنین به طور فعال با پلیس درگیر شد تا با حمایت مردم و اعتماد به افسران خود این قدرت را بیش از پیش متبلور کند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری فرجه خاطرنشان کرد: مقابله با نابسامانی های اجتماعی مستلزم مشارکت و همدلی همه اقشار جامعه است و در صورت تقویت ارتباط و تعامل دو سویه و تقریب بین مردم و پلیس، موجب تقویت آن می شود. به مرحله پیشگیری تعاملی یا پیشگیری مشارکتی خواهد رسید که امروزه موثرترین نوع پیشگیری است. به دست خواهیم آورد

معصوم بیگی با تاکید بر اینکه تعامل مردم با پلیس موتور محرکه تامین نظم و امنیت عمومی است، از هفته فرجه به عنوان فرصتی مناسب برای دستیابی به هدف نهایی پلیس پیشگیری از وقوع جرم یاد کرد و گفت: هفته فرجه مبارک باد. ظرفیتی که می‌تواند با پلیسی مردم‌محور همراه باشد سرمایه اجتماعی، روحی تازه به اهداف عالی پلیس برای ایجاد جامعه‌ای عاری از جرم، امنیت پایدار و تضمین امنیت، آسایش و آرامش عمومی بخشیده است.

به گفته وی، پلیس پیشگیری فراج برنامه ریزی منسجمی را برای اجرای 19 عنوان برنامه مردمی در حوزه کاری و ماموریتی پلیس، پلیس راه آهن و فرودگاه، یگان های حفاظت اجرایی و برنامه های ویژه ارزیابی خانواده افسران در نظر گرفته است. ، شهدا، جانبازان و ایثارگران که همزمان با هفته فرج انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید