موفقیت شهرداری تهران در ماموریت خدمت به مردم مهم است. ما با انواع نابسامانی ها و آشفتگی ها مقابله می کنیم


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901143

یکی از اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران موفقیت معاونت مالی و اقتصادی را یکی از دستاوردهای شهرداری می داند، گفت: آنچه برای ما مهم است موفقیت شهرداری تهران در رسالت خود است. خدمت به مردم و رضایت شهروندان از خدمات و فردیت برای ما مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر قائمی، عضو شورای شهر تهران در خصوص ارتباط دستگاه های دولتی با پرتال ملی مجوز گفت: 170 دستگاه مشمول قانون تشکیل پرتال ملی مجوز هستند و تنها 31 دستگاه تاکنون خدمات خود را ارائه کرده اند. شهرداری نیز موظف شد خدمات خود را در این پورتال ارائه دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری به تازگی به این پرتال ملحق شده است، خاطرنشان کرد: تبصره 15 بودجه شهرداری مستلزم این بود که ظرف مدت چهار ماه اقدام شود و تاکنون دو ماه از آن مهلت گذشته است. لذا درخواست ما این است که شهردار تهران دستور لازم را در این زمینه صادر کند.

در ادامه سوده نجفی از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوادث چند روز اخیر از چند جا دل ما به درد آمده است، گفت: هیچکس جنایات کومله را فراموش نمی کند و باید بدانند که جوانان کرد به هیچ وجه کومله را نخواهند پذیرفت و دست از بوسه امنیتی برخواهند داشت که به سرعت به اقدامات این گروه واکنش نشان می دهد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود به نقش دشمنان در این حوادث اشاره کردند و توضیحات لازم را دادند. ما با انواع اغتشاشات و اغتشاشات برخورد می کنیم، اما به خواسته های جوانان گوش می دهیم.

نجفی با بیان اینکه هر مصوبه ای از سوی شورا لازم الاجرا است، گفت: در برخی موارد مصوبات دوره های قبل اجرا نمی شود. امیدواریم مصوبات مغفول مانده گذشته هر چه زودتر اجرایی شود.

مهدی اهراریان یکی دیگر از اعضای شورا با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور به گونه ای است که بیش از هر چیز به همدلی، همکاری و پاسخگویی مسئولان نیاز داریم، گفت: در چند روز اخیر و در پایان یک -در دوره یکساله شهرداری شاهد تغییراتی در حوزه نمایندگان مجلس بوده ایم. یکی از نکاتی که اعضای شورا مطرح کردند این بود که باید از بدنه داخلی شهرداری در تصمیم گیری ها استفاده شود و ظرفیت نیروی انسانی غنی در شهرداری برای موفقیت در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتصاب معاون امور مناطق کار خوبی بود که از سوی بدنه شهرداری انجام شد و با استقبال خوبی از سوی مسئولان شهرداری مواجه شد و امیدواریم این بار نیز موفق باشد.

اهاریان با بیان اینکه شهردار تهران موفقیت معاونت مالی و اقتصادی را یکی از دستاوردهای شهرداری عنوان کرد، تصریح کرد: معاونت تغییری در این معاونت ایجاد شد؟

وی همچنین تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است موفقیت شهرداری تهران در ماموریت خدمت به مردم و رضایت شهروندان از خدمات است و فردیت برای ما مهم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید