مبارزه با مواد مخدر مستلزم مقابله با علت است، نه علت


ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879053

امام جمعه عیلام در مبارزه با مواد مخدر باید برای هدف مبارزه کند نه معلولان، گفت: رسانه ها باید در خطرات اعتیاد فعالتر باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز (5 تیرماه) در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از تهدیدهای جدی در جامعه، کاهش سن اعتیاد است. اینها مواد مخدر است، گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با هر وسیله ای از جمله مواد مخدر به نسل جوان ما ضربه بزنند و جلوی توسعه و رشد کشور را بگیرند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: درست است که استان ما از نظر اعتیاد وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از استان های دیگر دارد، اما رشد اعتیاد در استان زیاد است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دیگر مواد مخدر یک امر فردی نیست و مافیا به دو دلیل اقتصادی و سیاسی پشت مواد مخدر است، افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به هر وسیله از جمله مواد مخدر تلاش می کنند. بر نسل جوان ما ضربه بزنید و جلوی توسعه و رشد کشور را بگیرید.

وی با اشاره به اینکه شناسایی عوامل فروش مواد مخدر در استان ما بسیار آسان است اما متاسفانه قوانین چندان بازدارنده ای برای آنها نیست، گفت: باید با اجداد برخورد شود هرچند چندان وابسته نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از تهدیدات جدی ما کاهش سن اعتیاد است. ستاد مبارزه با مواد مخدر باید روی این موضوع حساس باشد. او آنجاست.

حجت الاسلام کریمی تبار در مبارزه با مواد مخدر باید با علت مبارزه کند نه با افراد دارای معلولیت، گفت: صدا و سیما و رسانه ها باید در خطرات اعتیاد و مشکلات ناشی از آن از جمله فساد، طلاق افت تحصیلی و زیان بیشتر فعال باشند. شخصیت رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه باید رویکرد جدیدی در مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: آموزش اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان در زمینه آسیب های مواد مخدر و مشکلات پیش روی آنها یکی از نیازهای اساسی در این نشست بود. سطح جامعه..

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید