متاسفانه سند تحول بنیادین هنوز اجرایی نشده است / استعدادها و توانایی های دانش آموزان باید در مدرسه ظاهر شود


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822379

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

حجت الاسلام پورثانی سند تحول بنیادین به عنوان بالاترین سند در بحث آموزش و پرورش که مقام معظم رهبری بارها در اجرای آن تاکید کرده اند، متاسفانه هنوز به مراحل اجرایی نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش کاشمر که در سالن همایش های این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش رسمی. ساختار ماده نیست

وی گفت: آموزش در همه سطوح جامعه است و همه باید کمک کنند. همه باید در اجرای آن مشارکت داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امروز در کل سند تحول بنیادین دیگر چیزی مانند آموزش و پرورش نداریم، بلکه با واژه آموزش و پرورش مواجه هستیم، گفت: همه باید بگذاریم. مبانی تعلیم و تربیت مربیان تراز انقلاب اسلامی.

وی خاطرنشان کرد: امروز چیزی به نام معلم نداریم بلکه همه معلم هستند و مدرسه باید با کمک مسجد به مرکز آموزشی تبدیل شود که نتیجه آن در معرض دید عموم باشد. معلم را تربیت کنید که پایه و بستری باشد تا به سطحی از زندگی خوب برسد.

پورتزانی خاطرنشان کرد: لزومی ندارد دانش آموز تنها دانش آموز باشد و طبق سند تحول بنیادین باید تمام استعدادها و توانایی های دانش آموز در مدرسه متبلور شود. “سند تغییر اساسی یک سند جامع است که همه باید از آن پیروی کنند.” راهنما.

وی همچنین توضیح داد: در مدرسه با مخاطبانی مواجه می شویم که از هر قشر و سلایق مختلف در آن حضور دارند و همه باید کمک کنند تا این مسیر بسیار سخت و بسیار مقدس تضمین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید