متقاضیان واجد شرایط توسط نهضت ملی مسکن شناسایی شدند


ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820717

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از شناسایی واجدین شرایط شرکت در نهضت ملی مسکن و نحوه افتتاح حساب در بانک موجود و واریز سپرده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمودزاده دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت نامزدهای نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس اعلامی که از 28 مهرماه سال گذشته تا ساعت 14:00 انجام شد، حدود 5 میلیون و 420 هزار نفر داوطلبان در سامانه مسکن حمایتی ثبت نام می کنند. . بر اساس شفاف سازی اول، بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط شناسایی شدند که برای کنترل محل سکونت خود به نقشه ادارات کل راه و شهرسازی استان ها و شرکت های شهرسازی جدید ارسال شدند.

محمودزاده ادامه داد: با ارسال پیامک از سوی ادارات کل استان ها با داوطلبان تماس گرفته و وضعیت زندگی آنها در شهرستان مورد درخواست رصد می شود. متقاضیان بر اساس لیست موجود مدارک را تکمیل و پس از تکمیل مدارک از طریق سامانه حساب بانکی افتتاح می شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط باید مبلغ مورد نظر سرمایه گذاری شده را به حساب باز واریز کنند تا به پروژه در حال اجرا یا آماده شروع معرفی شوند. سپس با سازنده قرارداد امضا می کنند. پایه داوطلب باید در 5 مرحله و طبق برنامه به حساب بانکی به نام داوطلب واریز شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تسهیلات این طرح از طریق بانک موجود در همان حسابی که افتتاح شد واریز می شود. ارزش وجوه بر اساس ابلاغ دستگاه اجرایی و بسته به پیشرفت پروژه به همین حساب واریز می شود.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان خاطرنشان کرد: شهریه شامل هزینه منهای تسهیلات ارائه شده برای هر داوطلب می باشد.

انتهای پیام/
منبع: وزارت راه و شهرسازی

دیدگاهتان را بنویسید