مجازات کارمندانی که واکسینه نشده اند چیست؟

مجازات کارمندانی که واکسینه نشده اند چیست؟

روز جدید : نحوه اعمال این مجازات ها بدون مراجعه به کمیته های حسابرسی و تخلفات به معاونین بالاترین دستگاه اجرایی دستگاه ها و مدیران کل تفویض می شود.

معاون سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارکنانی که واکسن کراون دریافت نکرده اند در پنج مرحله اخطار کتبی، درج در پرونده، وقفه یک ماهه و سه ماهه و اخراج از خدمت، تحت درمان قرار می گیرند. “

علاءالدین رفیع زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره نحوه درمان کارکنان دولت که واکسینه نشده اند، گفت: بیماری کرون ملی است.

وی افزود: این ستاد در جلسه مرداد ماه 1399 رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از جمله عدم تزریق واکسن را از مصادیق تخلفات اداری به تصویب رساند و در 14 شهریورماه نیز سازمان اداری – کار بخشودگی در این رابطه

معاون نوسازی اداری سازمان مدیریت اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان مدیریت اداری و استخدامی کشور پنج پرونده برای برخورد با متخلفان در نظر گرفته شده است. در وهله اول افرادی که رعایت نکنند اخطار کتبی بدون پرونده دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تذکر کتبی با درج در پرونده استخدامی اقدامی است که برای بار دوم انجام می شود و در صورت موثر نبودن در نوبت بعد یک سوم کسر از حقوق و اضافه کار و عناوین مشابه پیش بینی می شود. افراد حداکثر برای یک ماه.»

رفیع زاده گفت: در مورد چهارم کسر حقوق و اضافه کار حداکثر تا سه ماه و در صورت موثر نبودن آخرین مرحله تعلیق حداکثر سه ماه در نظر گرفته می شود. “

وی تاکید کرد: نحوه اعمال این مجازات ها بدون مراجعه به کمیسیون های رسیدگی و تخلفات به ناظران علی البدل و مدیران کل دستگاه ها تفویض شد.

معاون اداره نوسازی اداری و کار گفت: در حال حاضر اکثر کارکنان دولت واکسینه شده اند و این جریمه ها برای تعداد کمی از کارمندان است و ممکن است برخی از آنها به دلایل پزشکی اجازه واکسینه شدن نداشته باشند. .

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه ای به تمامی دستگاه های اجرایی به جز نیروهای مسلح، با تاکید بر حضور کارکنانی که حداقل یک مورد دریافت نکرده اند، پایان دورکاری کارکنان دولت را اعلام کرد. دوز واکسن تا 1 نوامبر.

دیدگاهتان را بنویسید