مجلس بر مشکل کمبود دارو/کمبود شدید آنتی بیوتیک نظارت می کند


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905017

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: مجلس با در نظر گرفتن کمبود شدید در حوزه عرضه دارو، قطعاً در این زمینه ورود خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با اشاره به مشکلات کمبود دارو اظهار داشت: در حوزه دارو شاهد مشکلات جدی هستیم که با بی توجهی وزارتخانه نیاز به نظارت بیشتر دارد. بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.

وی افزود: با توجه به اینکه کمبود جدی در تامین داروهای آنتی بیوتیکی وجود دارد، مردم معترض هستند چرا که برخی از تولیدکنندگان دارو در صدد گرانی آن و اجتناب از عرضه آن هستند.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: از یک سو کمبود دارو و عدم نظارت کافی و بی کفایتی مسئولان وزارت بهداشت و درمان باعث کمبود دارو، نارضایتی مردم و ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است. آنها را

وی تصریح کرد: مجلس قطعا به موضوع کمبود دارو ورود خواهد کرد چرا که امروز نارضایتی های اجتماعی زیادی ایجاد کرده است و امیدواریم مسئولان وزارت بهداشت با جدیت به موضوع کمبود دارو رسیدگی کنند و مشکل کمبود دارو را حل کنند. .

نظارت بر مأموریت اصلی ریاست امنیت عمومی و اصلاحات

عضو کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی در مورد عملکرد دستگاه های نظارتی نیز خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نظارت جدی بر بازار هم از سوی مسئولان وزارت حراست و هم از سوی تعزیرات حکومتی ضروری است چرا که نظارت رسالت اصلی این نهادها است. دو هیئت حاکمه

حجت الاسلام حسینی کیا افزود: باید سیستم های نظارتی راه اندازی شود زیرا هم اکنون در برخی حوزه ها کمبودهایی وجود دارد که برخی از آنها را مافیای مجازی برای گرانی کالا ایجاد می کنند.

یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صلح، تعزیرات حکومتی و اصناف وظیفه دارند نظارت جدی بر بازار داشته باشند تا گران فروشی، کم فروشی و کمبود عرضه وجود نداشته باشد و شاهد باشیم. تقاضا و عرضه متناسب در بازار.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید