مجلس درباره اختلاف کارشناسی لایحه بودجه اطلاعیه صادر کرد

روابط عمومی مجلس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برخی رسانه ها که منفعتشان در مناقشه دولت و مجلس است، سعی دارند اختلافات فنی و کارشناسی پیرامون لایحه بودجه را بزرگنمایی کنند.

به گزارش خبرگزاری موج


، سعی در رد کلیات دارد لایحه بودجه 1403 در جلسه عمومی امروز روابط عمومی مونتاژ کردن پیامی با عنوان «تلاش برخی رسانه ها برای ایجاد اختلاف بین دولت و مجلس طبق لایحه بودجه 1403 موارد زیر را صادر کرد.

«بعد از رد کلیات لایحه بودجه 1403 در مجلس، برخی از رسانه ها درصدد سوء استفاده از اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس و اختلاف افکنی بین دو مرجع هستند.

این اختلاف نظر در حالی است که دولت و مجلس طی ماه های اخیر با تعامل و هم افزایی توانستند اختلاف نظر در لایحه برنامه هفتم توسعه را کاهش دهند و این مهم را نهایی کنند. طبیعتاً هر نوع اختلاف کارشناسی بین این دو دستگاه در مورد لایحه بودجه نیز طبیعی است و همانطور که رئیس شورای اسلامی امروز تصریح و تاکید کرد با تعامل نزدیک دو قوه قابل حل است و انشالله لایحه ضد تورمی در راستای برنامه هفتم توسعه تهیه می شود

همانطور که آقای کلیباف نیز تاکید کرد، برای جلوگیری از تصویب چند دوازدهم بودجه در روزهای آینده، با ارتباط نزدیک و عملیاتی بخش های مختلف شورای اسلامی و دولت، مانند تعامل و تقریبی که در جریان هفتم رخ داد. لایحه برنامه گواه رفع اختلافات کارشناسی است و در موعد مقرر لایحه بودجه 1403 مجدداً در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

این در حالی است که برخی رسانه ها که منفعتشان در مناقشه دولت و مجلس است، تلاش می کنند اختلافات فنی و کارشناسی پیرامون لایحه بودجه را افزایش داده و آن را به عامل اختلاف قوا تبدیل کنند، اما همانطور که رئیس جمهور محترم در مجلس فرمودند، این رسانه ها هستند. با هدف قرار دادن خود به آن نخواهند رسید: «خیلی ها فکر می کنند که چالشی بین مجلس و دولت پیش می آید، اما با حفظ جایگاه مجلس و دولت، آنها را پشیمان می کنیم که دولت و مجلس با هم اختلاف دارند.


آیا این خبر مفید بود؟