مجموعه دشمن از مرجعیت دینی است


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904349

فرشته سنجده نوشت: دشمن این بار مستقیماً ولایت فقیه را هدف قرار داد زیرا به خوبی می داند که تا زمانی که ولایت پابرجاست امنیت و عزت این کشور خدشه دار نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار «فرشته سنجده» فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان «پیچیدگی دشمن با ولایت فقیه» نوشت: در روزهایی که عده ای کشور را به آشوب و اغتشاش کشانده بودند، در میان شعارهای هنجارشکنانه آنها بازتابی کم داشتیم. متوجه باشید که این افراد با صف ده ها دشمن خارجی اصل اقتدار دینی را هدف قرار داده اند.

دشمنان این مرز و بوم به خوبی دریافته اند که آنچه تا امروز موجب استحکام نظام اسلامی شده است، اصل اقتدار دینی و شخصیت بی نظیر حضرت آیت الله خامنه ای است که خشم دشمنان را برانگیخته است و به همین دلیل از هر فرصتی برای حمله به این امر استفاده می کنند. از رکن مهم انقلاب و کشور استفاده می کنند.
اگر نگاهی به تاریخ انقلاب بیندازیم متوجه شبهات دشمن نسبت به مرجعیت خواهیم شد، زیرا هر جا که دندان تیز کرده اند تا به ایران حمله کنند، رهبر انقلاب به زور می آید و آب سردی بر آتش می ریزد. فتنه های آنها
و امروز می بینیم که عقده های رهبری این دشمنان به اوج خود رسیده است و از هر جهت سعی در بر هم زدن رابطه رهبری و مردم دارند، غافل از اینکه هنوز ماهیت این رابطه را درک نکرده اند.
دشمن با جیره خواری و با تخیلات خود و با اشتباهات خود در درک ملت ایران با جیره بندی و آشوبگری مردم در صدد حمله به قلمرو ولایت است که رابطه مردم و رهبری این آرزو را به گور خواهد برد زیرا پیروان ولایت بنا به گفته خود. به نفع کشور و البته سروصداهایی که از سوی شورشیان و نه از سوی درخواست کنندگان صادر می شود، مهم نیست. و اگر مصلحت کشور به آنها اجازه دهد به میدان بیایند، قطعاً هیچ قدرتی در مقابل آنها نخواهد بود و یاغیان به راحتی بر دشمن پیروز خواهند شد.
بارها با بصیرت و بصیرت مثال زدنی رهبر معظم انقلاب بر این مشکلات که دشمن بر سر راه ما قرار داده فائق آمده و دشمنان سکوت کرده اند، این بار با سربلندی از این شرایط عبور خواهیم کرد.
ناگفته نماند که نظرات سیاسیون و شخصیت ها، دوستان و دشمنان درباره رهبر انقلاب که بارها بر شخصیت منحصر به فرد رهبر انقلاب تاکید کرده اند، اعتراف به عظمت رهبری است و چنین شخصیت هایی نعمت بزرگی برای اقتدار و استقلال یک کشور است، خدا را شکر که کشور ما از این نعمت برخوردار است، قدر آن را بدانیم تا به فرموده امام کشورمان آسیبی نبیند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید