نقش حکیمانه مرجعیت دینی در غلبه بر ناآرامی ها


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910118

تاریخ انقلاب اسلامی ما مصداق خوبی بر این حقیقت است که هر جا مردم تابع دستورات و تدابیر مرجعیت بوده اند، دشمنان در قیام ها و اهداف شیطانی خود شکست و شکست خورده اند و این راه و هدف باید ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; انقلاب اسلامی از بدو پیدایش تاکنون بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته و دشمنان داخلی و خارجی برای نابودی نظام برآمده از این انقلاب توطئه های مختلفی طراحی و اجرا کرده اند.

روزهای طولانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اگرچه بیشتر آنها با مشکلات و خطراتی همراه بود، اما نقش کلیدی ولایت مطلقه فقیه در آن ایام مثال زدنی بود.

امروز دشمن با دانش عمیق، دقیق و کارشناسانه تیرک خیمه انقلاب را هدف قرار داده است، اما آنچه مشخص است این است که تنها فردی که مانند امام خمینی (ره) در مقابل دشمن ایستاده است، رهبر معظم انقلاب است. دشمن این را به خوبی می داند.

دشمنان انقلاب در فتنه اخیر برای براندازی و شورش آمدند و جامعه هدف آنها جوانان زیر 30 سال بودند که اسلحه سازی و حمله به مراکز حساس را آموزش می دادند.

در این اغتشاش دشمن با تمام نیروهای رسانه ای وارد میدان شد و 260 شبکه در سراسر جهان به صورت شبانه روزی و با بزرگنمایی حداکثری برعکس، اتفاقات رخ داده را پوشش دادند، هرچند که از همان روزهای اول افکار عمومی به اهداف پرستاران پی بردند. که از مادران دلسوزتر و سفارشی ترند از دشمن جدا شدند اما برخی کورکورانه و بدون تحقیق پشت سر دشمن حرکت کردند اما بیانات رهبر انقلاب گفتگوی همه این جریانات شد و این زمانی شد که شاهد شکست دشمن بودیم. پروژه جدایی

هر چند راه اندازی این گونه اغتشاشات خساراتی را به دنبال دارد، اما به گفته رهبر انقلاب مردم از یکدیگر جدا شده و دستشان به روی مردم باز است و شاید در این بین مردم با فداکاری های مردم بیشتر آشنا شده باشند. نیروهای امنیتی که در آنها نیز در جریان شورش های اخیر کشته شدند.

پیروی از ولایت مطلقه فقیه در همه عرصه ها برای انقلاب اسلامی واجب و نعمت بزرگی است و اگر این مهم در کنار امداد الهی و بسیج و تفکر بسیجی نبود، نمی توانستیم بر توطئه جدید فائق آییم.

ریشه کن کردن این قیام و توطئه بزرگ در سال 1387 در سایه مدیریت هوشمندانه و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حمایت و حضور مردم محقق شد.

تاریخ انقلاب اسلامی ما مصداق خوبی بر این حقیقت است که هر جا مردم مورد دستورات مرجعیت قرار گرفته اند، دشمنان در اهداف شوم خود متحمل شکست و شکست شده اند و این راه و هدف باید ادامه یابد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که فرهیختگان سبک انقلاب اسلامی فریب جنگ زیرکانه و ترکیبی دشمن را نخواهند خورد، زیرا از بدو تاسیس انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس ما در آنجا بوده است. شهدایی چون سردار دلها حاج قاسم، شهدای حرم و شهدای امنیت و افتخار بزرگ کشورمان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید