محرومیت در کرمانشاه موضوعی تکراری در سال های اخیر بوده است.


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818205

محمد کامشوری معضل محرومیت زدایی کرمانشاه را یکی از مشکلات رایج در سال های اخیر عنوان کرد و گفت: گروه جهادی شهید عظیمی کارهای قابل توجهی برای ساخت خانه برای محرومان در حوزه استحفاظی خود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد کامشوری در گفت و گو با مرصادنیوز، مشکل محرومیت کرمانشاه را یکی از مشکلات رایج در سال های اخیر عنوان کرد و گفت:

سرپرست گروه جهادی شهید عظیمی افزود: بیش از 15 جهادگر بی ادعا در این گروه با همت گروه جهادی که ساخت صفر تا 100 خانه را بر عهده دارد در حال ساخت مسکن برای نیازمندان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در چندین روستا از جمله روستای سورنی سفلی، روستای کرم بست و روستای داراب بازسازی منازل مستضعفان را انجام داده ایم.

کامشوری گفت: با توجه به اینکه راه روستایی که چندین روستا را به هم وصل می کرد به هم ریخته بود توانستیم به همراه اعضای گروه و ادوات کشاورزی این جاده را آسفالت کنیم.

وی گفت: همچنین با کمک اعضای گروه، پل ارتباطی جاده روستا به روستای سورنی را نیز تعمیر و بازسازی کردیم که چوپانان و احشام به کوه های نزدیک روستا رفتند.

کامشوری بیان کرد: در روزهای آینده ساخت یک خانه نیازمند در روستای کرم بست و تعمیر جاده کوهستانی روستای بهرام آباد را در دستور کار داریم.

وی گفت: کار خود را از تیرماه سال 99 آغاز کردیم و تا شهریور امسال و شاید بیشتر از آن ادامه خواهیم داشت.

سرپرست گروه جهادی شهید عظیمی گفت: در مناسبت های مختلف فعالیت هایی از جمله اشاعه فرهنگ، تفکر و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، دیدار با خانواده های معزز شهدا، توزیع بسته های معیشتی و … انجام می شود. در روستاهای تحت پوشش با اعضای گروه و ما دانشمندان فعال هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید