محسن بیرانوند رئیس مرکز مانیتورینگ تیم ملی شد


ساعت: 18:28
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913851

دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک از انتخاب محسن بیرانوند به عنوان سرپرست مرکز مانیتورینگ تیم های ملی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر هاشمی در خصوص این انتخابات گفت: پس از استعفای پیمان فخری از ریاست کانون و ایجاد تیم اجرایی جدید در کمیته ملی المپیک، انتخاب مدیر و مسئول این معاونت فنی با محوریت اینجانب انجام شد. و رئیس کمیته در دستور کار بررسی شرایط گزینه پیشنهادی هیئت اجرایی و جامعه ورزش برای یافتن گزینه مناسب قرار گرفتند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در این راستا بسیاری از مدیران، قهرمانان و مردم از سوی اعضای هیئت اجرایی به رئیس کمیته و اینجانب معرفی شدند که پس از بررسی سوابق و شرایط آنها; در نهایت رئیس کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت تا محسن بیرانوند از قهرمانان تحصیل کرده ورزشی که سابقه دبیری فدراسیون وزنه برداری و دکتری تربیت بدنی را نیز دارد به عنوان سرپرست این مرکز انتخاب کند.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در پایان برای بیرانوند آرزوی سلامتی کرد و گفت: قضاوت بیرانوند ابتدا به عنوان سرپرست مرکز گرفته می شود تا عملکرد و روابط وی با فدراسیون ها و بازخوردهایی که به عنوان رئیس مرکز به کمیته می رسد بررسی شود. نظارت بر تیم های ملی با رای اعضای هیات اجرایی

دیدگاهتان را بنویسید