محور اصلی اقدامات مجلس و دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم باشد/ خشم دشمن از وحدت و پیشرفت ایران


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904359

مهدی سعادتی گفت: در دیدار با معاون اول رئیس جمهور به این موضوع اشاره کردم که محور اصلی اقدامات مجلس و دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم و برخورد با رانت خواران و کسانی باشد که عامل اصلی هستند. وضعیت کنونی – وضعیت جاری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی سعادتی بیشهری در گفت و گو با بلاگ ضمن تشکر از حضور ملت در قیام جدید گفت: باید از بیانات مقام معظم رهبری به نمایندگی از نمایندگان مردم شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران صمیمانه تشکر کنم. به جهانیان بفهمانید که ایران عزیز و انقلاب اسلامی ما، این درخت تندرست و درخت نیکو به برکت خون شهدا و با رهنمودهای نابغه مقام معظم رهبری، بیدی نیست که از این بادها ابروی خود را خم کند. به تعبیر امام خمینی (ره) قطعا این بنر را به دست صاحب اصلی انقلاب، آقا امام زمان (عج) می سپاریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امروز ایران اسلامی به یک امپراتوری بزرگ و باشگاه بزرگ قدرت جهانی تبدیل شده است. جهان از این فضای انسجام، وحدت، تحول و پیشرفت عصبانی است و باید از این خشم بمیرد. باید بدانند ایران اسلامی کشوری تأثیرگذار در منطقه است و هیچ اراده، دشمن و کشوری نمی تواند با این ملت مقابله کند.

وی افزود: در این جنگ ترکیبی که آغاز شده است، قطعاً ملت بزرگ ما در نهایت پیروز خواهد شد، کسانی که این سناریوها را ایجاد کردند و از نیروی خارجی و داخلی استفاده کردند هنوز به جایگاه ملت ایران پی نبرده اند. تنها امید دشمنان این بود که با ناآرامی و بی ثباتی و جنگ داخلی به کار خود ادامه دهند اما دیدند که ملت ایستادگی کردند. کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و دولت با شجاعت به کار خود ادامه می دهد.

این نماینده مردم شورای اسلامی گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه در یک راستا و در راستای وحدت و انسجام زیر نظر مقام معظم رهبری برای تغییر زندگی و معیشت مردم تلاش می کنند.

سعادتی بیشهری گفت: در دیدار با معاون اول رئیس جمهور به این موضوع اشاره کردم که محور اصلی اقدامات مجلس و دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم و برخورد با رانت خواران و رانت خواران باشد. عامل اصلی وضعیت فعلی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هر چه سریعتر معرفی شود چرا که وی از نظر اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و توجه به پابرهنگان بسیار مهم است. وی ادامه داد: در حوزه صنعت و کشاورزی باید به تولیدکنندگان توجه کنیم. متاسفانه کشاورزان آسیب می بینند. با وجود گرانی میوه در بازار، نارنگی روی درخت را 3 هزار تومان و پرتقال را کیلویی 5 هزار تومان می خرند که باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه قیمت خرید برنج دیر اعلام می شود، گفت: کشاورزانی که بیمه آنها پرداخت نشده است باید حمایت شوند. امیدوارم وزارت نیرو به مسائل و مشکلات زیرساختی استان و شهرستان بابل در حوزه آب سرب، فاضلاب و سد سرجاز رسیدگی و نسبت به تکمیل کار آبرسانی شهرهای گروه (الف) اقدام کند.

این نماینده مردم در شورای اسلامی گفت: امیدوارم با توجه به حساسیت مجلس و پیگیری مستمر برای رفع مشکلات معیشتی مردم بتوانیم خدمات شایسته ای به ملت و کشور ارائه دهیم. با تصمیمات مجلس و اجرای دقیق دولت و استانداران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید