محور اصلی مذاکرات کنونی خواسته های ایران است

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800363

رضایی گفت: در مذاکرات کنونی محور اصلی مطالبات و مطالبات ایران رفع تحریم ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با یزدرسا با اشاره به مذاکرات ایران و گروه 1+5 و اظهارات اخیر مقام معظم رهبری گفت: ایران با کشورهای غربی است.

وی افزود: در واقع سیاست ایران این است که هرگز از ظرفیت مذاکره غافل نشویم و این تلاش دشمنان ایران است که می خواهند بگویند ایران کشور تعامل و مذاکره نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اما قطعاً مذاکره به این معنا نیست که ما تسلیم حرف دشمن هستیم و امروز دولت با پایبندی به اصول اساسی نظام و از موضع عزت و والا در حال مذاکره است.

رضایی با بیان اینکه وضعیت کنونی مذاکرات در دولت فعلی تفاوت قابل توجهی با مذاکرات دولت قبل دارد، افزود: امروز دولت اقتصاد کشور و معیشت مردم را به مذاکرات گره نزده است، اما از سوی دیگر مذاکره ماست. تیم

وی تاکید کرد: این در حالی است که در دولت قبل دولت در مقابل دشمن ضعیف بود و مواضع رئیس جمهور در داخل کشور کاملاً به نفع طرف مقابل بود و پیام ضعف طرف ایرانی را به دشمن می رساند. “

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مذاکرات کنونی محور اصلی مطالبات ایران رفع تحریم ها است، بنابراین بر خلاف گذشته امروز دیگر فقط به توافق نیست، بلکه انعقاد یک توافق خوب است.کشور ما لغو به معنای واقعی کلمه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید