لغو تحریم ها و بسته شدن موضوع پادمان دو خواسته اصلی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای است.


ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894544

امام جمعه قم گفت: لغو تحریم ها و بسته شدن موضوع پادمان دو خواسته اصلی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: در مذاکراتمان چند موضوع کلیدی داریم که باید حل شود. اگر می خواهید این برجام را احیا کنید، تحریم ها را بردارید، چرا؟
وی ادامه داد: تحریم نفت و سایر تحریم ها را بردارید و با پادمن که ادعاهای کذب می کنند انصاف داشته باشید و با بستن این پرونده ها حسن نیت خود را نشان دهید.
حسینی بوشهری باز بودن پرونده پادمان را بهانه ای برای زیاده خواهی ها در آینده خواند و گفت: مطالبات ملت و دولت ما مطالبات برحقی است که در راستای مصالح نظام و ملت است.
حسینی بوشهری به حوادث عراق اشاره کرد و گفت: پیام این اجتماع به دولت و ملت عراق این است که ایران اسلامی چه رهبر عزیز انقلاب، چه مراجع بزرگوار تقلید و چه حوزه های علمیه یا مردم ما آرامش، آسایش و امنیت برای مردم می خواهیم. که امروز و در این ایام میزبان عبادت کنندگان امام حسین (ع) هستید و ما هیچ بلاتکلیفی را برنخواهیم داشت، همانطور که شما به خاطر مردم عراق آن را تحمل نمی کنید.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه امروز به دیدار رهبر انقلاب با هیئت دولت اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بر دو نکته مهم تاکید کردند یکی موفقیت های دولت و امیدی که مردم دارند. برای آینده با اینکه الان مشکل دارند، اجاره خانه برایشان سخت است، مشکل معیشتی دارند، اما اگر امیدش را از دست بدهد، این سختی ها چند برابر می شود.
حسینی بوشهری ادامه داد: وی بر برنامه داشتن و ندادن وعده هایی به مردم تاکید کرد که قابل تحقق نیست.
حسینی بوشهری با اشاره به کار و تلاش رئیس جمهور گفت: امروز برای پنجمین بار برای افتتاح پروژه آب غدیر به خوزستان رفتند، رئیس جمهور آنجا حضور دارد، این تحرک و پویایی و ویژگی هایی که دارند به 31 رفتند. استان ها بارها این امیدوار کننده است شاید بگویید زندگی ما الان درست نیست اما شرایط به گونه ای است که نیازمند کارهای زیربنایی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید