محکومیت تجاوز به حرم قدس رضوی و ضرب و شتم نمازگزاران/ این توطئه شوم نشانه توهم و هدایت بدیهی نادرست عوامل آن است.


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1401/01/18
شناسه خبر: 1820173

مولوی عبیدالله شاهیکی با اشاره به حادثه حرم امام رضا (ع) گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی با اشاره به حادثه رخ داده در حرم امام رضا (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به همگان تذکر داده اند که دشمن در کمین است و هر لحظه بخواهند علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام کنند. ایران با استفاده از یک طرح.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین صحرای فهرج تاکید کرد: حمله به حرم قدس رضوی و ضربه زدن به نمازگزاران از هر نظر به ویژه از سوی روحانیت محکوم است. فعالان گروه های جهادی و خانواده حجت الاسلام اصلانی خود را برای افطار آماده می کردند.

وی گفت: ضمن محکوم کردن اتفاقات، این توطئه کثیف را نشانه توهم و آشکارا توهم دلایل آن می دانم.

مولوی شاهیکی گفت: دشمنان خواهان ایجاد آشوب و آشوب مذهبی در بین پیروان ادیان هستند که امیدواریم مجاری و مبانی قانونی در این زمینه اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دهند و اجازه چنین حوادث تلخی را ندهند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین صحرای فهرج با اشاره به حمله چند روز اخیر به اهل سنت و با بیان اینکه مردم در حرم امام رضا(ع) این حادثه را درک کردند، خاطرنشان کرد: تیغ تکفیر شیعه و سنی را نمی شناسد. و معطوف به هر که ببیند; به همین دلیل است که اینجا نیاز به بیداری بیشتر مسلمانان است و علمای شیعه و سنی باید در این زمینه بیداری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید