مدارس یک دانش آموز در خراسان شمالی تجمیع شود


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896551

خجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه بهره برداری از مدارس با یک دانش آموز توجیهی ندارد گفت: باید در راستای ادغام این مدارس با مدارس دیگر برنامه ریزی شود و آموزش و پرورش شرایط را برای انتقال دانش آموزان فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک از بجنورد حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ناهار امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: برگزاری کلاس های با ظرفیت یک دانش آموز و یک معلم توجیه ندارد و فعالیت ها انجام می شود. باید به سمت تجمیع این طبقات حرکت کرد.

وی تصریح کرد: باید شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس دیگر فراهم شود حتی به گونه ای که آموزش و پرورش شرایط را برای تردد و خدمت دانش آموزان مهیا کند.

حجت الاسلام نوری به وجود 9 مدرسه تک دانش آموزی در استان اشاره کرد و گفت: با تلفیق کلاس های تک پایه دانش آموزان می توانند در مدرسه ای با امکانات بیشتر و در کنار سایر دانش آموزان به تحصیل بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این یکی از مزیت های حذف کلاس های تک نفره استفاده از ظرفیت معلمان سایر مدارسی است که با کمبود معلم مواجه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید