مدافع تیم ملی آمریکا: باید از این حربه مقابل ایران استفاده کنیم!

مدافع تیم ملی آمریکا: باید از این حربه مقابل ایران استفاده کنیم!

تیم ریم، مدافع تیم ملی فوتبال آمریکا که در فولام بازی می کند، پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022، گفت: در مسابقاتی مانند شرایط به همین منوال است. جام جهانی.” تقریباً برای مدت کوتاهی مقابل تیم هایی بازی می کنید که سبک بازی خاص خود را دارند. هر تیمی در جام جهانی به نوعی بازی می کند و البته این ماهیت فوتبال است و کار را سخت می کند. شما به راحتی برای یک مسابقه آماده شوید.

همچنین واکر زیمرمن دیگر مدافع آمریکایی نیز به اهمیت ضربات ری استارت برای آمریکا اشاره کرد و گفت: استفاده از ضربات راه اندازی مجدد یکی از نقاط قوت ماست و نه تنها این تاکتیک، بلکه باید از تمام داشته ها و توانایی های خود در برابر ایران استفاده کنیم.

در ادامه خبرنگاری در این نشست پرسید که بازی جام جهانی 2018 آمریکا را از منظر ورزشی می بینم، اما این بازی برای ایران برای رویارویی با “شیطان بزرگ” بسیار مهم است و گفته می شود آمریکا کمتر احساساتی و احساسی است. روانی برای او از ایران. مسابقه تدارک دیده شد و تیم ریم در پاسخ به این سوال گفت: فکر می کنم دانستن اینکه می توانیم با برد به دور بعد برویم از نظر روانی کافی است. فکر می کنم می توان مسائل دیگر را نادیده گرفت زیرا این مسابقه از نظر ورزشی برای هر دو تیم مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید