مدرسه شهید سلیمانی دانش آموز و الگوی نسل جوان است

ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796174

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه گفت: مسیر دانش آموز مدرسه شهید سلیمانی باید به عنوان الگویی برای نسل جوان برای اعتلای این مدرسه تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، سرهنگ حمزه محقق زاده روز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در مکتب امام حسین و عاشورا درس می خواند، گفت: توجه ویژه داشته باشیم.

وی اخلاص و ولایتمداری را مهمترین درس مکتب سلیمانی دانست و گفت: شهید سلیمانی با استفاده از نهضت مقاومت دستاوردهای بسیاری را برای جهان اسلام رقم زده است.

محقق زاده گفت: شهید سلیمانی خدمات و اقدامات استثنایی را در همه عرصه ها برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است و امروز حفظ دستاوردهای شهید سلیمانی رسالت و وظیفه مهمی است که نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی امروز چهارشنبه ساعت 18:30 در حسینه گلزار از پایگاه بسیج امام خمینی (ره) دهدشت برگزار می شود.

محقق زاده افزود: 9 تا 29 دی در تاریخ ایران به عنوان دهه بصیرت و عهد با ولایت، بقا و تداوم نظام دینی را مستلزم بزرگداشت ایام الله دانست و این خاطرات مایه تذکر و عبرت است. .

وی بیان کرد: حماسه عاشورا، مردمی و تداوم یافته در 9 دی 1388، یک روز واقعی و تجلی عینی دست قدرت الهی و شکستن قیام پیچیده استکبار و در راستای پاسداری از نظام اسلامی بود.

شهرستان 132 هزار نفری کهگیلویه 418 شهید محجبه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید