مدیرانی که از دولتی به دولت دیگر منتقل می شوند!


ساعت: 13:02
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894962

این یک سوال اساسی است که مبنای دقیق و مشخص انتخاب و انتصاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد چیست و انتخاب مدیران دوجانبه بر چه اساسی است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، طی یک سال گذشته و با آغاز به کار دولت جدید، انتصابات در استان کهگیلویه و بویراحمد گاه حکایت عجیبی داشته است. موضوعی که مورد انتقاد رسانه ها و فعالان سیاسی قرار گرفته است.

یکی از سوالات مهمی که در این زمینه می توان به آن اشاره کرد و در واقع یک سوال اساسی است این است که انتصاب برخی از روسای دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بر چه اساسی بوده و بر چه اساسی انتخاب شده اند. ?

آیا همسویی با دولت یکی از پایه های اصلی در انتصاب مدیران برای پست های مختلف از ادارات کل گرفته تا ادارات و نهادهای هر شهرستان و اداره نیست؟ اگر مدیری با اختیارات دولتی همسو نباشد، آیا می تواند انتظارات و برنامه های دولت مستقر را به خوبی برآورده کند؟

این در حالی است که برخی از افرادی که در دولت قبلی اصلاحات در این استان مسئولیت داشتند، به یکباره در این دولت تغییر رنگ داده و حتی با حمایت و فشار نمایندگان مجلس به سمت های مدیریتی تکیه زده اند.

455856 خبر خاکستری

در مورد اخیر می توان به معاون جدید تربیت بدنی رئیس اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویار احمد اشاره کرد. فردی که در دولت حسن روحانی معاون اداره کل ورزش و جوانان بود و در آن دولت در اداره کل دیگری مسئولیت معاونت را بر عهده گرفت.

این مدیر که چندی پیش مدعی اصولگرایی بود در دولت قبل مسئولیت های مهمی در سطح استان داشت و عکس هایی از حضور وی در کنار گلمرضا تاجگردون اصلاح طلب و نماینده سابق گچساران و باشت نیز منتشر شد.

این انتصاب یکی از مصادیق انجام شده در این دولت در کهگیلویه و بویراحمد است. حال این سوال اساسی مطرح می شود که مبنای دقیق و مشخص انتخاب و انتصاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد چیست و مبنای انتخاب مدیران دوجانبه چیست؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید