مذاکرات در وین متوقف نشده و ادامه خواهد داشت/ حتما به زودی در بیت المقدس دعا خواهیم کرد


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836305

رفع تحریم ها در همه بخش ها و اخذ ضمانت های اقتصادی از مهمترین نکات ماست.

وی گفت: رفع تحریم‌ها در همه بخش‌ها و دریافت ضمانت‌های اقتصادی یکی از مهم‌ترین موارد در دستور کار ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدالاحیان وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المسیره به موضوع مذاکرات هسته ای پرداخت و گفت: مذاکرات وین متوقف نشده است، بلکه در قالب یک روند دیگر و با تبادل پیام های مکتوب با آمریکایی ها از طریق آن انجام می شود. نماینده اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های یکجانبه گفت: علیه ما ادامه دارد.

وی گفت: هدف ما از این مذاکرات رسیدن به یک توافق قوی و پایدار است و از آمریکا می خواهیم که واقع بین باشد. رفع تحریم‌ها در همه بخش‌ها و دریافت ضمانت‌های اقتصادی یکی از مهم‌ترین موارد در دستور کار ما در مذاکرات است.

وی گفت: فکر می کنم طرف آمریکایی خطوط قرمز ایران را به خوبی درک می کند و ما به مذاکرات ادامه خواهیم داد. پس از حصول توافق، نماینده ما در مذاکرات وین توافق را نهایی خواهد کرد.

حسین امیرعبدالهیان با اشاره به وقایع فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت از فلسطین برای تشکیل کشوری واحد در تمامی سرزمین های تاریخی آن به پایتختی بیت المقدس ادامه خواهد داد. نماز در بیت المقدس یک وعده الهی است و خون شهدای مقاومت و مردم فلسطین برای تحقق این وعده الهی ریخته شده است. ما مطمئن هستیم که به زودی در اورشلیم دعا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید