مذاکره کنندگان ایرانی حتی به بیماران هم رحم نکرده اند

ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783629

امام جمعه موقت یزد گفت: طرف های مذاکره ما به قدری بی رحم و بی انصاف هستند که حتی به بیماران بیمارستان ها و منازل در موضوع تحریم رحم نکرده و اجازه تبادل دارو بین ایران و سایر کشورها را نداده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به مذاکرات آتی در وین اظهار داشت: اینطور نیست و این واضح است و حتی اعلام شده است به ویژه در موضوع هسته ای.

وی ادامه داد: طرف های مذاکره ما آنقدر بی رحم و بی انصاف هستند که در بحث تحریم ها حتی به بیماران در بیمارستان ها و منازل هم رحم نکرده و اجازه تبادل دارو بین ایران و سایر کشورها را نداده اند.

سید محمدرضا مدرسی با بیان اینکه افراد حاضر در مذاکرات ما انسان های منحرف و ظالمی هستند، گفت: تاریخ امپریالیسم غرب نیز همین را نشان می دهد و اینکه چه تعداد از مردم برای کامیابی کشته و نابود شده اند.

وی خطاب به تیم مذاکره کننده و تصمیم گیران در این حوزه تاکید کرد: آنها چنین روحیه ای دارند و نمی خواهند برای ایران اسلامی و هر کشور مستقلی که در اردوگاه آنها نباشد چه در موضوع هسته ای و چه در همه مسائل چیزی باقی نماند. “

مدرسی یزدی ادامه داد: امروز آمریکا از تحمیل بر شما عاجز است، پس با زور و شجاعت مصلحت واقعی کشور و ملت را بسنجید و با بدگمانی کامل با آنها مذاکره کنید تا منافع ملی نادیده گرفته نشود. -سازندگان باید منصوب شوند.

این حقوقدان یکی از اعضای هیئت امنا گفت: البته مطمئنیم که مذاکره کنندگان ایرانی اینطور نیستند، اما مراقب باشید این توهم ایجاد نکنید که اگر شکست بخورید، آمریکا و غرب کمک خواهند کرد. هرگز اینطور نیست. . همانطور که تجربه نشان داده است. آنها از منافع اساسی و حیاتی ملت کوتا سرچشمه می گیرند.

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) و حضرت معصومه (س)، هفته کتابخوانی و روز بزرگداشت علامه طباطبایی، گفت: کتاب و کتابخوانی بسیار مهم است. همچنین مهم این است که اسلام از ابتدا با قلم و کتابت شروع کرده است، اما کتاب باید اصیل باشد و تنها به نام کتاب کافی نیست.

وی افزود: ارزش گذاری و تحلیل مشکلات موجود در کتاب ها بسیار حائز اهمیت است، بنابراین توجه به اصالت و سلامت محتوای کتاب ها نیز بسیار مهم است و باید برای والدین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

مدرسی یزدی با اشاره به خدمات علامه طباطبایی برای حوزه های علمیه و تلاش ایشان برای توسعه روشنفکری با اصالت در جامعه، گفت: شاگردان علامه طباطبایی از جمله شهید مطهری افراد بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری در جامعه ما بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید