مذاکره کنندگان در وین به دنبال کاهش نابرابری ها هستند

ساعت: 06:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791938

نماینده روسیه در وین گفت که مذاکره کنندگان در تلاش برای کاهش اختلافات هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در پایتخت اتریش که در مذاکرات وین نیز حضور دارد، در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که مذاکره کنندگان در تلاش برای کاهش اختلافات هستند.

اولیانوف گفت: «موضوعات زیادی در مذاکرات وین باقی مانده است. اما مذاکره کنندگان سخت تلاش می کنند تا اختلافات را کاهش دهند.

مذاکره کنندگان در وین به دنبال کاهش نابرابری ها هستند

این دیپلمات ارشد روسیه افزود: شرکت کنندگان در برجام و آمریکا اواخر شب دوشنبه بدون ایران دیدار کردند. همه به جز ایالات متحده روابط نزدیکی با ایران دارند.

همزمان با از سرگیری مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ از جمله روسیه، چین و سه کشور اروپایی در روز جمعه، نشست‌های تخصصی برای بررسی پروژه‌ها و پیشنهادات ایران برگزار شد که تروئیکای اروپایی آن را غیرواقعی توصیف کرد.

علاوه بر نشست های تخصصی، گفتگوها و رایزنی ها در سطوح مختلف روز شنبه نیز ادامه یافت.

پیش از این، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین، در توییتی اعلام کرد که مذاکرات بدون مشکل پیش می رود. او نوشت: «مذاکرات در وین در حال انجام است. برای امروز تعدادی نشست در قالب های مختلف برنامه ریزی شده است. بسیاری از موضوعات باقی مانده همچنان در دستور کار قرار دارد، اما اکنون پس از وقفه هفته گذشته، به درستی و مطابق با موازین و قواعد دیپلماسی چندجانبه رسیدگی می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید