مراسم ازدواج 105 دانش آموز اسفندماه در بوشهر برگزار می شود


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912807

دبیر تیم ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان:

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه تاکنون 150 زوج در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند، گفت: مراسم ازدواج این طلاب در اسفندماه امسال قطعی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا جمالی دبیر تیم ازدواج دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر گفت: تاکنون ۱۵۰ زوج در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی این موسسه برای زوج های دانشجو، تصریح کرد: تاکنون به 104 زوج با مشارکت خیرین جهیزیه و برای هر زوج 70 میلیون تومان جهیزیه داده شده است که از این میزان 26 میلیون تومان جهیزیه بوده است. توسط زوج ها پرداخت می شود.

این مسئول از تامین اعتبار لازم برای خرید جهیزیه زوجین از دانشگاه های استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در این راستا خیرین در تامین جهیزیه این زوج ها به ارزش 7 میلیارد تومان مشارکت داشته اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس در بوشهر، پرداخت 100 میلیون تومان وام بدون بهره به هر زوج را از دیگر تسهیلات ارائه شده برای زوج های دانشجو در استان اعلام کرد و اظهار داشت: اقدامات مهمی انجام شده است. برای تامین مسکن زوج ها از دانشگاه خلیج فارس با بودجه مصوب خانه های نیروی دریایی و ارتش بازسازی و در اختیار زوج ها قرار می گیرد.

وی اعزام زوجین به مشهد مقدس را از دیگر برنامه ها می داند و می افزاید: ازدواج به موقع، آگاهانه، پایدار و ساده برای دانشجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید